5:22:26 - دوشنبه 24 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نامه فعالان اقتصادی به مجلس
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از درخواست فعالان اقتصادی برای حضور در این کمیسیون به منظور بیان انتقادات خود به لایحه خروج از رکود خبر داد و گفت: راه حل احیای تولید بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی است…. ارسلان فتحی پور در گفت‌ وگو با تسنیم، درباره سرنوشت لایحه حمایت از تولید ملی […]

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از درخواست فعالان اقتصادی برای حضور در این کمیسیون به منظور بیان انتقادات خود به لایحه خروج از رکود خبر داد و گفت: راه حل احیای تولید بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی است….

ارسلان فتحی پور در گفت‌ وگو با تسنیم، درباره سرنوشت لایحه حمایت از تولید ملی و خروج از رکود در مجلس، اظهار داشت: لایحه پیشنهادی دولت برای رفع موانع تولید توجه خاصی به تولید نکرده بود.

وی با اشاره به پیشنهاد دولت برای افزایش سرمایه بانک‌ها و تهاتر بدهی ها از محل تسعیر نرخ ارز در لایحه موانع تولید و خروج از رکود، گفت: اما باید توجه داشت که این موارد درد اصلی تولید نیست چراکه تولید ملی ما مشکلات اساسی دارد که از جمله آن تسویه تسهیلات ارزی است.

نماینده مردم کلیبر در مجلس نهم در همین ارتباط اضافه کرد: وقتی تولید ملی با ارز  1000 و ۸۰۰ تومان تسهیلات گرفته و نرخ ارز بدون مدیریت افزایش یافته آیا منطقی است که بخش خصوصی هزینه این افزایش قیمت ها را بپردازد؟

رئیس کمیسیون اقتصادی در رابطه با تقسط بدهی تولیدکنندگان، گفت: پیشنهاد مجلس این بود که تسویه بدهی تولیدکنندگان و تقسط بدهی‌ آنها به بانک‌ها بصورت استانی انجام شود و با همفکری سازمان صنعت، اتاق بازرگانی و … تصمیم گیری برای تقسیط واقعی بدهی این بخش انجام شود؛ اما در کمیسیون مشترک به این توجه نشده است.

وی ادامه داد: الان فعالان اقتصادی به کمیسیون نامه نوشته اند و درخواست جلسه کرده اند و می گویند با این پیشنهادات مشکلات ما اساسی حل نمی شود معضلات سرجای خود است و حمایت از تولید ملی لفظی است.

نماینده مردم در مجلس نهم همچنین تصریح کرد: تولید ما الان با ظرفیت ۳۰ درصد کار می کند و باید این بخش را احیا کنیم و راه حل احیای تولید بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی است.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب