8:15:16 - شنبه 6 دسامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نزاع خونين دو همسايه به قتل انجاميد
درگيري خونين دو همسايه تنها بر سر ريختن زباله در يكي از شهرستان‌هاي آذربايجان غربي به قتل انجاميد. به گزارش اعتماد، آبان ماه امسال و به دنبال تماس‌هاي مردمي با مركز فوريت‌هاي پليسي ١١٠ ماموران پليس آگاهي در جريان وقوع يك فقره نزاع منجر به قتل در يكي از محله‌هاي شهرستان بوكان قرار گرفتند و […]

درگيري خونين دو همسايه تنها بر سر ريختن زباله در يكي از شهرستان‌هاي آذربايجان غربي به قتل انجاميد.

به گزارش اعتماد، آبان ماه امسال و به دنبال تماس‌هاي مردمي با مركز فوريت‌هاي پليسي ١١٠ ماموران پليس آگاهي در جريان وقوع يك فقره نزاع منجر به قتل در يكي از محله‌هاي شهرستان بوكان قرار گرفتند و تيمي از ماموران را براي بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام ك

درگيري خونين دو همسايه تنها بر سر ريختن زباله در يكي از شهرستان‌هاي آذربايجان غربي به قتل انجاميد.

به گزارش اعتماد، آبان ماه امسال و به دنبال تماس‌هاي مردمي با مركز فوريت‌هاي پليسي ١١٠ ماموران پليس آگاهي در جريان وقوع يك فقره نزاع منجر به قتل در يكي از محله‌هاي شهرستان بوكان قرار گرفتند و تيمي از ماموران را براي بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام كردند.

پيكر بي‌جان و غرق خون مردي ميانسال، افتاده در كنار جوي آب، نخستين صحنه‌يي بود كه پس از حضور ماموران در صحنه جرم ديده مي‌شد. همزمان با آغاز تحقيقات ماموران از اهالي محل، تيمي از ماموران پزشكي قانوني انجام آزمايشات اوليه از جسد مقتول را در دستور كار خود قرار دادند كه در جريان آن مشخص شد مقتول، بر اثر ضربات متعدد جاقو جان خود را از دست داده است.

با صادر شدن دستور انتقال پيكر مقتول به پزشكي قانوني براي انجام تحقيقات بيشتر روند رسيدگي به پرونده وارد مسير تازه‌يي شد.

اين درحالي بود كه در بررسي‌هاي اوليه ماموران از اهالي محل مشخص شد كه مقتول در روز حادثه با يكي از همسايه‌هاي خود درگيري لفظي شديدي داشته است. سرنخي مهم كه به سرعت تحقيقات را بر شناسايي هويت طرف ديگر درگيري متمركز ساخت و طولي نكشيد كه پرده از راز اين جنايت برداشته شد.

سرهنگ رسول نقي‌پور، رييس پليس آگاهي آذربايجان غربي در تشريح روند رسيدگي به پرونده گفت: پس از تشكيل تيم پليسي براي رسيدگي به پرونده به سرعت گروهي از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند كه در جريان بازرسي صحنه جرم مشخص شد مقتول پس ازدرگيري با يكي از همسايه‌هاي خود به قتل رسيده است.

 به اين ترتيب و پس از شناسايي منزل متهم و كسب مجوز از مراجع قضايي، دستگيري متهم در دستور كار پليس قرار گرفت كه در جريان آن مشخص شد متهم مدتي است كه به يكي از شهرستان‌هاي آذربايجان شرقي متواري شده است.

به اين ترتيب تصوير چهره متهم به تمامي واحد‌هاي تابعه و استان‌هاي همجوار اعلام و تحقيقات گسترده فني و پليسي در جهت شناسايي و دستگيري قاتل متواري آغاز شد. به گفته سرهنگ نقي پور همزمان در تحقيقات ماموران از خانواده مقتول مشخص شد متهم به قتل، با هويت جعلي به شهرستان ملكان از توابع آذربايجان شرقي متواري شده است.

 به اين ترتيب، شمارش معكوس دستگيري متهم آغاز شد. رييس پليس آگاهي آذربايجان غربي در تشريح روند دستگيري متهم گفت: با اعزام پرسنل آگاهي بوكان به شهرستان ملكان و با انجام فعاليت‌هاي گسترده اطلاعاتي و پليسي مخفيگاه قاتل متواري شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير و براي انجام بازجويي‌ها به پليس آگاهي منتقل شد.

 به گفته سرهنگ نقي پور متهم كه با هويت جعلي در يكي از كارگاه‌هاي ملكان مشغول بود پس از دستگيري و در جريان بازجويي‌ها به قتل همسايه خود اعتراف كرد و گفت: با مقتول بر سر ريختن آشغال‌هاي منزل‌شان در جلوي درب مشكل داشتم و روز حادثه نيز در مورد همين موضوع با هم درگير شديم. وقتي درگيري بالا گرفت كنترل خود را از دست دادم و با چاقويي كه همراه داشتم چند ضربه به او وارد كردم. بعد از دقايقي متوجه شدم او جان خود را از دست داده است. پس از آن دچار هراس شدم و با هويت جعلي در يك كارگاه مشغول به كار شدم و پس از مدتي از سوي ماموران نيروي انتظامي دستگير شدم.  با ثبت اعترافات متهم، پرونده به همراه متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب