6:25:14 - شنبه 6 دسامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پلیس آمریکا و دو حادثه خونین دیگر
مسئول روابط عمومی در اداره پلیس شهرک نایلز ایالت میشیگان آمریکا اعلام کرد پس از آن که بسیاری از مسافران یک قطار در شهر کوچک نایلز به ضرب چاقو مجروح شدند، پلیس یک مظنون را بازداشت کرد…. تاکنون شمار کسانی که در این حادثه زخمی شدند و جزئیات این حادثه و هویت فرد مظنون اعلام […]

مسئول روابط عمومی در اداره پلیس شهرک نایلز ایالت میشیگان آمریکا اعلام کرد پس از آن که بسیاری از مسافران یک قطار در شهر کوچک نایلز به ضرب چاقو مجروح شدند، پلیس یک مظنون را بازداشت کرد….

تاکنون شمار کسانی که در این حادثه زخمی شدند و جزئیات این حادثه و هویت فرد مظنون اعلام نشده است. 

به گزارش «تابناک» به نقل از دیلی میل شرکت راه آهن امتراک که حادثه در قطار متعلق به این شرکت روی داد اعلام کرد این حادثه در قطار شماره ۳۶۴ روی داد که هر روز بین شیکاگو و پورت هورن در ایالت می‌شیگان رفت و آمد می‌کند. حادثه زمانی روی داد که این قطار در ایستگاه شهرک نایلز توقف کرده بود. 

پلیس به جزئیات اشاره نکرد ولی در بیانیه‌ای اعلام کرد یک نفر بازداشت شده است و شرکت امتراک به تحقیقات کمک می‌کند. 

شهرک نایلز که ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد در ۱۶ کیلومتری شمال ساوث بیند در ایالت ایندیانا قرار دارد. 

از سویی دیگر یک پلیس سفید پوست آمریکایی در ایالت آریزونا مرد سیاهپوست ۳۴ ساله‌ای را به ضرب گلوله به قتل رساند. پلیس اعلام کرده است افسر قاتل تصور می‌کرده رومیان بریسبون اسلحه همراه دارد اما مشخص شده که او بطری دارو در دست داشته است. 

پلیس این مرد سیاهپوست را به ظن اینکه در حال معامله مواد مخدر است، به قتل رساند. 

بر اساس گفته گروهبان ترنت کرامپ سخنگوی پلیس فینیکس افسر مذکور به خودروی مرد سیاهپوست نزدیک شده و هنگامیکه به وی گفته شده که دستان خود را نشان دهد به سوی آپارتمانی که فرزندانش در آن بودند دویده است. 

پس از تعقیب وی افسر پلیس با این ظن که بطری داروی در دست فرد سیاهپوست اسلحه است به وی شلیک کرد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب