17:06:46 - پنج‌شنبه 11 جولای 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیشتازی مازندران در اجرای طرح ملی کنترل فشار خون بالا
سعید نمکی صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید بهشتی نوشهر در گفتگو با خبرنگاران، ارزیابی کمبودها و مسائل درمانی را هدف سفر به غرب مازندران بیان کرد و گفت: بخشی از پروژه‌های درمانی از قبل شروع شد و تکمیل آن نیازمند مساعدت مالی است. وی با اشاره به نیمه کاره بودن اورژانس، ایزولو […]

سعید نمکی صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید بهشتی نوشهر در گفتگو با خبرنگاران، ارزیابی کمبودها و مسائل درمانی را هدف سفر به غرب مازندران بیان کرد و گفت: بخشی از پروژه‌های درمانی از قبل شروع شد و تکمیل آن نیازمند مساعدت مالی است.

وی با اشاره به نیمه کاره بودن اورژانس، ایزولو بیمارستان نوشهر گفت: در اسرع وقت با تأمین امکانات برای بهره برداری آن در سال جاری کمک خواهیم کرد.

وی بخش دیالیز را از دیگر نیازمندی‌های بیمارستان نوشهر بیان کرد و گفت: شیفت دیالیز کمتر از نرم مورد انتظار بود و سعی می‌کنیم این مسالئ رفع شود و افزایش فضای فیزیکی، ماشین‌ها و دستگاه‌های دیالیز پیگیری می‌شود.

وی مسائل کنترل فشارخون را در پیشگیری از بیماری‌ها ضرورت دانست و فشار خون را عامل بسیاری از بیماری‌ها از جمله نارسایی‌های کلیه بیان کرد و گفت: مازندران یکی از پیشتازان در اجرای این طرح بوده است.

سعید نمکی برای بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی نوشهر و چالوس به مازندران سفر کرده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب