20:43:44 - چهارشنبه 4 سپتامبر 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کامیون حامل نیم تن تریاک در هرمزگان توقیف شد
 سردار عزیزالله ملکی اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه ایست و بازرسی بونجی شهرستان سیریک، حین کنترل خودروهای عبوری در محور جاسک به سیریک، به یک کامیون مشکوک شده و بلافاصله آن را متوقف کردند. وی ادامه داد: در بازرسی دقیق […]

 سردار عزیزالله ملکی اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه ایست و بازرسی بونجی شهرستان سیریک، حین کنترل خودروهای عبوری در محور جاسک به سیریک، به یک کامیون مشکوک شده و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی دقیق از این خودرو ۵۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد و در این رابطه راننده آن نیز دستگیر شد.

سردار ملکی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با مجرمان و سوداگران برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و بیان کرد: نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب