- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

کسی به فکر سفر نوروزی به مازندران نباشد

 

کسی به فکر سفر نوروزی به مازندران نباشد [1]

 استانداری مازندران در واکنش به نبود نام این استان در فهرست استان‌هایی که سفر نوروزی به آنجا ممنوع است ، با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد : علت این اشتباه نامشخص است ، اما کسی نباید تصور کند که می تواند در تعطیلات نوروزی به مازندران سفر کند.

از روز گذشته فهرستی در رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در آن نام استان هایی که سفر به آنجا در تعطیلات نوروزی ممنوع شده است ، قرار دارد. در این فهرست نامی از مازندران دیده نمی شود به همین خاطر هم مورد انتقاد شهروندان و اهالی رسانه مازندران قرار گرفته است.

روابط عمومی استانداری مازندران امروز یکشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که سفر به استان های درگیر با بیماری کرونا صورت نمی پذیرد و خدماتی به مسافران نوروزی ارایه نخواهد شد که مازندران در میان این استان ها نبود.

در این اطلاعیه آمده است : هم اکنون تیم های بازرسی استان مشغول نظارت بر اماکن گردشگری، ویلاهای استیجاری، هتل ها و رستوران ها هستند و این روند کماکان ادامه خواهد داشت و روابط عمومی استانداری از مسافران نوروزی می خواهد با توجه به روند افزایش مبتلایان به کرونا که در اثر افزایش سفرها روی داده است برای حفظ سلامتی خود و مردم کشور و استان، از سفر به مازندران جدا خودداری کنند.

روابط عمومی استانداری مازندران تاکید کرد : بیمارستان ها و مراکزدرمانی و زیرساخت های موجود استان برای رسیدگی به مردم استان برنامه ریزی شده اند و از امکانات بیش از این برای پذیرش مسافران برخوردار نیستند. اگر در این موقعیت حساس؛ به هم نیندیشیم و برخی محدودیت ها را که برای صیانت و حفاظت از سلامتی و جان ما ضروری است با جان و دل پذیرا نباشیم، فردایی برای ما متصور نیست.

در ادامه این گزارش آمده است: مردم میهمان نواز مازندران در شرایط کنونی از مسولان استان خواسته اند که از هرگونه خدمات عمومی به مسافران پرهیز شود و این خواست عمومی تا پایان تعطیلات نوروزی و پایان شیوع کرونا ویروس تداوم خواهد داشت.

روابط عمومی استانداری مازندران اعلام کرد: ستاد خدمات نوروزی استان فعال نخواهد بود و هر چه در خانه بمانیم؛ دوره شیوع این بیماری کوتاه خواهد بود.