23:14:46 - دوشنبه 26 نوامبر 2018
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۷۱۰ میلیون ریالی سوسیس و کالباس فاسد در چالوس
سیدعبدالله منتظری گفت: به منظور مبارزه با قفاچاق کالا و ارز و نظارت بر عرضه کالاهای سلامت محور، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه و فروش مواد غذایی و پروتئینی غیر بهداشتی در این شهرستان شدند . وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، […]

سیدعبدالله منتظری گفت: به منظور مبارزه با قفاچاق کالا و ارز و نظارت بر عرضه کالاهای سلامت محور، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه و فروش مواد غذایی و پروتئینی غیر بهداشتی در این شهرستان شدند .

وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری کارشناسان اداره صنعت ، معدن و تجارت این شهرستان متهم را در دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی، یک تن و ۱۴۸ کیلوگرم سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس،ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر ۷۱۰ میلیون ریال عنوان داشت و اظهار داشت: کالاهای کشف شده برای امهاء جمع آوری و محل فعالیت متهم پلمب شد .

منتظری با اشاره به اینکه متصدی این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده هنگام خرید مایحتاج پروتئینی و مواد غذایی به تاریخ انقضاء مصرف و میزان سلامت آن توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و یا مراجع ذیصلاح اطلاع دهند./بلاغ

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب