19:08:37 - چهارشنبه 8 ژانویه 2020
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یک فروند بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی حوالی شهریار سقوط کرد
بر اثر سقوط هواپیمای اوکراینی صبح امروز در حوالی صباشهر استان تهران، تعدادی از دانشجویان ایرانی دانشگاه های آمریکا و کانادا که در این پرواز حضور داشتند جان خود را از دست دادند. حمیدرضا ستاره کوکب، دانش آموخته دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شریف به همراه همسرش نیز از سرنشینان این هواپیما بودند که در این […]

بر اثر سقوط هواپیمای اوکراینی صبح امروز در حوالی صباشهر استان تهران، تعدادی از دانشجویان ایرانی دانشگاه های آمریکا و کانادا که در این پرواز حضور داشتند جان خود را از دست دادند.

حمیدرضا ستاره کوکب، دانش آموخته دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شریف به همراه همسرش نیز از سرنشینان این هواپیما بودند که در این سانحه جان باختند.

دو فرزند دکتر اسدی لاری از مقامات وزارت بهداشت و دختر و داماد رسول سرائیان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای نیز در این پرواز حضور داشتند.

صبح امروز یک فروند هواپیمای بوئینگ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال در ساعت ۶:۱۲ از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز کرده بود، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶:۱۸ دقیقه در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد.

هواپیما دارای ۱۶۷ مسافر و ۹ نفر خدمه پروازی بوده که همه سرنشینان آن جان باخته اند.

علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره اینکه جعبه سیاه هواپیماها برای بازخوانی به کشور تولیدکننده ارسال می‌شود آیا قرار است جعبه سیاه این بوئینگ در آمریکا بازخوانی شود، گفت: جعبه سیاه را به شرکت سازنده و آمریکایی‌ها نخواهیم داد. فعلاً معلوم نیست جعبه سیاه برای بازخوانی به کدام کشور می‌رود.

وی تاکید کرد: خلبان این هواپیما نیز تماسی با برج مراقبت یا اپروچ نداشته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور نیز گفت: از ۱۶۷ سرنشین هواپیما، ۳۳ نفر تبعه خارجی بوده اند که از این تعداد ۹ نفرشان کروی پروازی هستند. این ۳۳ نفر اتباع کشورهای کانادا، سوئد، اوکراین، انگلستان و افغانستان بوده اند.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب