16:21:16 - پنج‌شنبه 5 دسامبر 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۳۳۰ خبرنگار مازندرانی هدیه دریافت می کنند
سینا قربانی با اشاره بر اینکه کمک به تامین حقوق و گسترش آزادی های قانونی و مسئولانه رسانه های مازندران با رویکرد صنفی،یکی از وظایف خانه مطبوعات است،اظهار داشت:در تلاش هستیم وفق بند ۷ ماده ۲ اساسنامه خانه، از حقوق حرفه ای اعضا خانه مطبوعات در محاکم قضایی دفاع کنیم. سرپرست خانه مطبوعات مازندران با […]

سینا قربانی با اشاره بر اینکه کمک به تامین حقوق و گسترش آزادی های قانونی و مسئولانه رسانه های مازندران با رویکرد صنفی،یکی از وظایف خانه مطبوعات است،اظهار داشت:در تلاش هستیم وفق بند ۷ ماده ۲ اساسنامه خانه، از حقوق حرفه ای اعضا خانه مطبوعات در محاکم قضایی دفاع کنیم.

سرپرست خانه مطبوعات مازندران با تاکید بر اینکه حَسب بند ۴ ماده ۲ وظایف خانه مطبوعات،ایجاد ارتباط موثر بین دستگاه های اجرایی با خبرنگاران جزو وظایف خانه پیش بینی شده است،بیان کرد:به زودی با حمایت های استانداری و اداره کل ارشاد مازندران جهت تقویت ارتباط رسانه های مازندران با دستگاه های اجرایی،موسسات و نهاد های دولتی و عمومی برنامه هایی اجرایی خواهد شد.

سینا قربانی افزود:۳۳۰ هدیه نقدی از هفته آینده به حساب خبرنگاران عضو خانه مطبوعات واریز می شود که در مجموع ۳۳ میلیون تومان به اعضای خانه مطبوعات در هفته آینده پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد:این بودجه با پیگیری های اعضای هیات مدیره از وزارت ارشاد تامین گردید و مستقیما به حساب اعضا واریز می شود.مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب