- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

بخشدار لاریجان: جهاد کشاورزی مشکلات باغداران بخش لاریجان که از سرمای فصل بهار خسارت دیده اند را پیگیری و حل نماید.

رضا مقدم‌ بخشدار لاریجان در جمع مدیریت و معاونان و روسای مرکز خدمات جهاد کشاورزی شهرستان آمل‌ در لاریجان بیان کرد: جهاد کشاورزی مشکلات باغداران بخش لاریجان که از سرمای فصل بهار خسارت دیده اند را پیگیری و حل نماید.

بعضی از باغداران خسارت دیده قادر به بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی از بانکها‌ نمی باشند که لازم است با بانک ها هماهنگی لازم صورت گیرد تا اعمال استمهال کنند و اگر باغداران آسیب دیده از سرمازدگی نیاز به تسهیلات بانکی داشته باشند باید شرایطی فراهم شود تا تسهیلات با سهولت و با بهره کم در اختیار آنان قرار گیرد که در این امر جهاد کشاورزی بعنوان متولی امر باید این بستر را برای باغداران فراهم نماید.

بخشدار لاریجان افزود: لاریجان را کمتر توسعه یافته معرفی نمودند ولی به نظرم محروم است و نیاز به نگاه ویژه دارد.

مقدم همچنین از مسئولین جهاد کشاورزی درخواست کرد موضوع پرداخت کمک‌ بلاعوض به باغداران خسارت دیده را از مرکز استان پیگری نمایند تا حداقل بتوانیم قسمت ناچیزی از این خسارت را جبران نماییم، بخشدار لاریجان خواستار بازدید ریاست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران از بخش لاریجان شد تا از نزدیک مشکلات باغداران، کشاورزان و دامداران مورد رسیدگی قرار گیرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شکری امام جمعه لاریجان طی سخنانی به اهمیت کشاورزی پرداختند و از مسئولین خواستند پیگیر مشکلات کشاورزان و باغداران خسارت دیده از سرمای فصل بهار باشند و به سرعت مشکل کشاورزان را حل کنند.

اسلامی ریاست جهاد کشاورزی آمل و همچنین نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان آمل گزارشات و توضیحاتی در خصوص خدمات ارائه شده سازمان پرداختند.