23:54:37 - یکشنبه 7 آوریل 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دعوت ۳ والیبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی جوانان
بهروز عطایی” سرمربی آملی تیم ملی والیبال جوانان ایران که فصل گذشته هدایت تیم کاله مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برعهده داشت، درمجموع ۲۴ بازیکن منتخب از سراسر کشور را به نخستین مرحله اردوی تیم ملی والیبال جوانان ایران که از ۲۴ فروردین ماه در آکادمی ملی المپیک برپا می‌شود دعوت کرده است. […]

بهروز عطایی” سرمربی آملی تیم ملی والیبال جوانان ایران که فصل گذشته هدایت تیم کاله مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برعهده داشت، درمجموع ۲۴ بازیکن منتخب از سراسر کشور را به نخستین مرحله اردوی تیم ملی والیبال جوانان ایران که از ۲۴ فروردین ماه در آکادمی ملی المپیک برپا می‌شود دعوت کرده است.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دراین خصوص به خبرنگارمهر گفت، از جمله ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی، ” امیر حسین اسفندیار”، “محمد جعفری” و “علی طبری”، سه بازیکن مازندرانی هستند که جهت حضور در رقابت‌های جهانی دعوت شدند.

بهروز عطایی افزود: تیم جوانان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند که نخستین مرحله این اردو در تهران برپا خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران ادامه داد، که بر اساس برنامه ریزی اعلام شده ۵ مرحله اردو آماده سازی برای تیم ملی پیش بینی شده که تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی به تدریج برپا خواهد شد.

در ترکیب کادرفنی تیم ملی، “حسین کاظمی” مربی فصل گذشته باشگاه کاله مازندران نیز به عنوان کمک مربی حضور دارد.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان در سال جاری برگزار می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب