- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

جلسه فصلی شورای اجرایی حزب مردم سالاری استان مازندران با حضور دبیر استانی این حزب دکتر شربتیان و سایر دبیران شهرستان ها برگزار گردید.

جلسه فصلی شورای اجرایی حزب مردم سالاری استان مازندران با حضور دبیر استانی این حزب دکتر شربتیان و سایر دبیران شهرستان ها برگزار گردید.
در این جلسه که به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار گردید پیرامون مباحثی چون دلایل حزب گریزی جوانان، ورود احزاب به فعالیت‌های غیر سیاسی و لزوم توجه به انتشار تفکر اصلاح طلبی، بحث و گفتگو شد.
لزوم بهره جستن از تفکر و نیروی جوان و واگذاری عرصه های مختلف مدیریتی در حوزه هلی مختلف به جوانان و مهم تر از آن اماده سازی جوانان برای قبول مسئولیت های جدی تر از جمله موضوعاتی بود که در حوزه علل حزب گریزی جوانان به آن اشاره شد و ورود احزاب به حوزه های غیر سیاسی نیز یکی از عوامل ترغیب کننده این قشر برای ورود به احزاب دانسته شد.
تاکید بر توجه خاص به حوزه های غیر سیاسی، و اشاعه دیدگاه های اصلاح طلبان در این خوزه ها یکی دیگر از مواردی بود که مورد گفتگو قرار گرفت. در این حوزه با تکیه بر ورود و رقابت با سایر دیدگاه ها، بر این نکته تاکید شد که با توجه به استفاده جریان مقابل از تمامی ظرفیت برای نشر تفکرات خود، اصلاح طلبان نیز باید هر چه زودتر در این حوزه ورود پیدا کرده و با حضور در بطن جامعه و انجام فعالیت های غیر سیاسی به این عدم تعادل در استفاده از امکانات غلبه کند.
در پایان این جلسه دکتر شربتیان طی حکمی دکتر محمد عسگری (دبیر حزب شهرستان آمل) را بعنوان دبیر اجرایی استان منصوب کردند.
همچنین صادق ملکشاهی، معراج منتظری و محمد آرمین نیز بعنوان اعضای شورای مرکزی سازمان جوانان این حزب در استان مازندران و اعضای جدید شورای مرکزی حزب در استان منصوب شدند.