- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

سید علی حسینی کارگردان نمایش « به خاطر رنگ گندمزار » مضمون نمایش را شاد و مفرح برای کودکان و آموزنده برای نوجوان وجوان جامعه معرفی کرد.

سید علی حسینی کارگردان نمایش « به خاطر رنگ گندمزار » مضمون این نمایش را شاد و مفرح برای کودکان و آموزنده برای نوجوان و جوان جامعه معرفی کرد .

به گزارش پیام آمارد/ نمایشی با ژانر کودکانه به نام « به خاطر رنگ گندمزار » با کارگردانی سید علی حسینی و نویسندگی دکتر سعید رحیمی، از جمعه ۱۰ آذر ماه ۹۶ ساعت ۷ غروب به روی صحنه رفت و تا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه نیز ادامه خواهد داشت. حسینی در گفتگوی صمیمانه با خبرنگار پیام آمارد این نمایش را شاد و مفرح برای کودکان و آموزنده برای نوجوان و جوان جامعه معرفی کرد و از همه دوستداران برای دیدن این نمایش دعوت به عمل آورد.

سیدعلی حسینی متولد ۱ مهر ۱۳۵۵ دارای کارشناسی علوم قرآنی و کارشناشی ارشد تکنولوژی آموزشی هنر می باشد، کار هنری خود را با نویسندگی در سال ۷۳ شروع کرده است و نمایش نامه ای با نام هویت را در سال ۷۴ نوشت و در همان سال موفق به اجرای آن گشت و با این نمایش توانست به جشنواره هنرمندان بسیجی استان مازندران راه یابد، البته در سال های ۷۳ و۷۴ همزمان با نویسندگی در کلاس بازیگری اساتید همچون خانم مهشید روحانی و استاد دولت آبادی شرکت کرده و آن چنان مجذوب بازیگری بوده که توانسته بعد از هنرنمایی در چند نمایش عنوان سومین بازیگر تئاتر استان را کسب نماید وی از سال های ۷۳ و ۷۴ نقش های بسیاری را در تئاتر های مختلف به نمایش در آورد که از بهترین کارهای ایشان می توان نمایش آوای مهر به کارگردانی استاد پرقوه، اهل اقاقیا، شیر و خط، عاشق ترین ایفای نقش کرده است
وی در زمینه کارگردانی نیز فعالیت زیادی داشته که از جمله کارهای کم نظیر ایشان می توان ارتفاعات الله اکبر، رهبر این هست، آخرین نغمه های قناری، بانوی بی نشان نام برد.
سید علی حسینی توانسته با همراهی و پشتیبانی همسر خود محبوبه علیزاده گروه هنری جاویدان را در سطح ملی به ثبت برساند، این کارگردان و بازیگر خوب آملی در پایان این گفتگو به تشریح آخرین کار خود که در این روزها در حال اجرا است پرداخته که با کمک همسر و فرزندان خود ستایش ۱۱ ساله و فاطیما ۳ ساله توانست نمایش « به خاطر رنگ گندمزار » را با موفقیت به صحنه ببرد. همسر ایشان خانم علیزاده کارشناس زبان دارند و مانند آقای حسینی از سال های ۷۶ تا به امروز در حوزه بازیگری تئآتر و تلویزیون فعالیت چشم گیری داشتند. فیلم های سریالی خط مشق و قوطی خالی ازجمله فیلم هایی هستند که ایشان در آن ایفای نقش می کنند و تا چند ماه دیگر در قاب تلویزیون مهمان خانه های مردم می باشد.

گزارش: سید مظاهر ازلی