15:49:36 - پنج‌شنبه 25 ژانویه 2018
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جلسه شورای اجرایی حزب مردم سالاری شهرستان آمل چهارم بهمن ماه برگزار گردید.
جلسه شورای اجرایی حزب مردم سالاری شهرستان آمل چهارم بهمن ماه برگزار شد. این جلسه به ریاست آقای عسگری دبیر این حزب و با تبریک به انتخاب آقای ملکشاه به عنوان دبیر سازمان جوانان حزب مردم سالاری استان مازندران در این شهرستان آغاز شد. وی با اشاره به در پیش رو بودن حماسه ۶ بهمن […]

جلسه شورای اجرایی حزب مردم سالاری شهرستان آمل چهارم بهمن ماه برگزار شد.
این جلسه به ریاست آقای عسگری دبیر این حزب و با تبریک به انتخاب آقای ملکشاه به عنوان دبیر سازمان جوانان حزب مردم سالاری استان مازندران در این شهرستان آغاز شد.
وی با اشاره به در پیش رو بودن حماسه ۶ بهمن و فرمایش حضرت امام (ره)، آمل را همواره شهری حامی و پشتیبان نظام خواندند که با پرورش نیروها و چهره های متخصص، همواره نقش به سزایی در گردش نخبگان در کشور ایفا می کند.
در ادامه با دستور جلسه مبنی بر فعالیت اعضا در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی خواستار تلاش همه جانبه تمام اعضا در این حوزه ها شدند.
اعضا حاضر در جلسه با شروع بحث در حوزه حقوق شهروندی، احقاق حقوق شهروندان را از پایه های حکومت اسلامی و یکی از اصلی ترین مبانی انقلاب دانستند.
آقایان ملکشاه، صادقی، عاشقیان و پاکمنش فعالیت احزاب در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی در کنار فعالیت های سیاسی را لازمه توسعه در هر جامعه ای دانستند.

اعضا حاضر در جلسه با مثبت ارزیابی کردن فضای جامعه و مثبت ارزیابی کردن گفتگوی ریاست محترم جمهور با مردم، سخنان رئیس جمهور را بسیار دلگرم کننده دانستند و تغییرهای جدی و بهبود اوضاع اقتصادی کشور را بطن سخنان رئیس جمهور دانستند.

حزب مردمسالاری شهرستان آمل

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب