13:02:06 - جمعه 6 اکتبر 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اولین جلسه شورای مرکزی حزب مردم سالاری شهرستان آمل در فصل پاییز در تاریخ ۱۲ مهر ماه تشکیل گردید.
اولین جلسه شورای مرکزی حزب مردم سالاری شهرستان آمل در فصل پاییز در تاریخ ۱۲ مهر ماه تشکیل شد. در این جلسه که در دفتر نمایندگی این حزب در آمل و به ریاست آقای دکتر محمد عسگری دبیر این در شهرستان برگزار شد در مورد مسائل مختلف اجتماعی و فرهنگی بحث و تبادل نظر شد. […]

اولین جلسه شورای مرکزی حزب مردم سالاری شهرستان آمل در فصل پاییز در تاریخ ۱۲ مهر ماه تشکیل شد.

در این جلسه که در دفتر نمایندگی این حزب در آمل و به ریاست آقای دکتر محمد عسگری دبیر این در شهرستان برگزار شد در مورد مسائل مختلف اجتماعی و فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای جلسه دکتر عسگری با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید سالار شهیدان و آرزوی قبولی عزاداریها، امام حسین (ع) را نه تنها بزرگ پرچمدار مبارزه علیه ظلم دانسته اند بلکه با اشاره به جمله ی ” اگر دیندار نیستید، ازاد مرد باشید.” آن حضرت را اسوه آزادیخواهان خواندند و تاسی به روش و مرام ایشان را به همگان توصیه کردند.
ایشان در ادامه با اشاره به فضای ناسالم اجتماعی و فرهنگی به خصوص در فضای مجازی را تهدیدی برای سلامت اجتماعی دانسته و با اشاره به قابلیت و توانایی احزاب در این حوزه خواستار ورود تمامی احزاب به این حوزه شدند. ایشان با اشاره به موضوعات داغ مطروحه در فضای مجازی که بیشتر حول محور محیط زیست و مطالبه گری مردم بود، اشاره کردند،” در حوزه محیط زیست به علت عدم تخصص اغلب افراد حاضر در گروه ها و نداشتن آگاهی کامل در این حوزه تخصصی، شاهد آن هستیم که مطالب ارائه شده گاها بسیار سخیف بوده و به مانند یک دست انداز بر سر راه کارشناسان قرار میگیرند“.
در مور حق مطالبه گری مردم نیز ایشان با اشاره به اینکه ” اگر نقدی صورت می گیرد باید منصفانه باشد نه از سر غرض ورزی، به اعضای شورای مرکزی پیشنهاد دادند که در عوض نقد به راهکارهای حل مشکلات اشاره کنند تا احزاب در کنار مسئولین برای حل مشکلات قرار بگیرند نه در مقابل آنها.
در ادامه این مباحث نیز اعضای شورای مرکزی با تشریح مواضع خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در ادامه مباحث با ورود به موضوع انتخاب استاندار و اعلام این موضوع ،همه دوستان در مورد بکارگیری یک نیروی اصلاح طلب بومی توافق داشته و گزینه های مطروحه را بسیار موثق و موجه دانستند و بر پافشاری و پیگیری این موضوع تا رسیدن به نتیجه تاکید داشتند.

همچنین در این جلسه احکام مسئولین جدید کمیته های جوانان و دانشجویی نیز به مسئولین این کمیته ها ابلاغ شد که طی این احکام آقای ” مهدی پاکمنش” به عنوان مسئول دانشجویی و آقای ” فرزاد ملکشاه” بعنوان مسئول کمیته جوانان معرفی شدند.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب