- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

نمایش این روزهای آمل، « جک و لوبیای سحر آمیز » جمال خرمی: هدف، کشتن نا امیدی و افکار منفی درجامعه است.

نمایش این روزهای آمل، « جک و لوبیای سحر آمیز »
جمال خرمی: هدف، کشتن نا امیدی و افکار منفی درجامعه است.

به گزارش پیام آمارد، در روز های اخیر نمایشی با ژانر کودکانه به نام « جک و لوبیای سحر آمیز » به کارگردانی جمال خرمی در سالن اصلی تئاتر شهر آمل واقع در کوی راهنمایی و رانندگی در حال اجراست. این تئاتر کودکانه توانسته تا به اینجا مخاطب های زیادی را به خود جلب کند و حتی تاثیر در مخاطبان بزرگسال نیز داشته باشد.

جمال خرمی کارگردان پر توان و خستگی ناپذیر « جک ولوبیای سحر آمیز » هدف از این نمایش را کشتن احساس ناامیدی و افکار منفی در جامعه دانسته و در ادامه بیان کرده که این نوع از نمایش های ژانر کودکانه به انسان می آموزد که باید برای میل به هدف تلاش کرد و ذهنیت منفی را از بین برد، مانند جک نقش اصلی داستان نمایش که برای رهایی از فقر و به دست آوردن هدفش حاضر هست تا عزیزترین وسیله زندگش اش را در راه ورسیدن به هدفش از دست دهد و در آخر کار نیز با زرنگی و باهوشی به هدف واقعی خود رسید.
خرمی در مورد بار آموزشی نمایش خیر خود این چنین توصیف کرد که اصولا نمایش کودک باید دارای جلوه های بصری و بطور کلی جذاب برای این قشر باشد چرا که قشر کودک همواره در حال تجربه و یادگیری هستند و از این دست نمایش ها باید با موضوعات و نکات آموزشی مرتبط باشند و به لحاظ تربیتی تاثیرگذار باشند.

جمال خرمی متولد ۱۳۶۵ در شهرستان آمل، فوق لیسانس مدیریت بازرگانی، متاهل و دارای یک فرزند می باشد و فعالیت هنری خود را در تئاتر از سال ۸۸ پس از گذراندن کلاس های بازیگری مسعود حق پناه و امیر امیرنیا آغاز کرد.
و اولین کار نمایشی به عنوان بازیگر در سال۱۳۹۰ در نمایش « خروس زری و پیرهن پری » به کارگردانی مرتضی شریعتی انجام داد. وی کار کارگردانی خود را نیز با نمایش « گوش سیاه و سگ قهرمان » به روی صحنه برد.
جمال خرمی به عنوان بازیگر تا بدین حال در حدود ۱۰ کار بر روی صحنه ایفای نقش کرده است و از همه آنها رضایت خود را اعلام دارد و در پایان گفتگو با سایت پیام آمارد از کسانی که می خواهند در زمینه کودک کار هنری انجام دهند، تقاضا دارد که اولا مخاطب شناس باشند تا بتوانند زبان و ساختار عمیق و صادقانه با کودکان داشته باشند که متاسفانه در برخی موارد این طور نیست.

خبرنگار: سید مظاهر ازلی