22:24:15 - یکشنبه 3 دسامبر 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جلسه شورای اجرایی حزب مردم سالاری آمل در آذرماه در دفتر این حزب در شهرستان آمل برگزار گردید.
جلسه شورای اجرایی حزب مردم سالاری آمل در آذرماه در دفتر این حزب در شهرستان آمل برگزار گردید. در این جلسه که با محوریت مناسبات آذرماه تشکیل شده بود، دبیر حزب دکتر عسگری با اشاره به ولادت پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد (ص) و هفته وحدت، شیعه و سنی را از یک شجره دانسته […]

جلسه شورای اجرایی حزب مردم سالاری آمل در آذرماه در دفتر این حزب در شهرستان آمل برگزار گردید.
در این جلسه که با محوریت مناسبات آذرماه تشکیل شده بود، دبیر حزب دکتر عسگری با اشاره به ولادت پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد (ص) و هفته وحدت، شیعه و سنی را از یک شجره دانسته و تقارب شیعیان و سنی ها را در جهان اسلام را به مانند سپری مستحکم در مقابله با فتنه گری های غرب و حاشیه نشینیان خلیج فارس دانستند. در ادامه ایشان با اشاره به روز دانشجو، پرسشگری در محیط علمی را حق مسلم دانشجویان دانسته و با بیان این نکته از سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ” دانشجویی که سیاسی نباشد، دانشجو نیست”. دانشگاه را خواستگاه جنبش های بزرگی در کشور دانست. از ۱۶ آذر سال ۳۱ تا تحولات انقلاب و نقش دانشگاه در سیر انقلاب اسلامی و حضور پر رنگ دانشگاهیان در عرصه های بعد از انقلاب، جنگ تحمیلی و دوره سازندگی و به ثمر رسیدن جریان اصلاحات و نشر تفکر اصلاح طلبی، همه را مرهون تلاش های مجدانه قشر دانشگاهی دانست.
ایشان با اشاره به محوریت بعضی از چهره های دانشگاهی از دکتر علی شریعتی، چمران تا فرماندهان جنگ تحمیلی و بزرگان نهضت اصلاحات، دانشگاه را سازنده فلسفه فکری نو در عصر حاضر دانستند.
همچنین در این جلسه مسئول جدید ستاد بانوان، خانم رضایی به اعضای شورا معرفی شدند و اعضا نیز برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب