- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

جلسه شورای اجرایی سازمان جوانان حزب مردمسالاری استان مازندران با حضور نمایندگان شهرستان های فعال در حوزه جوانان در آمل برگزار شد.

جلسه شورای اجرایی سازمان جوانان حزب مردمسالاری استان مازندران با حضور نمایندگان شهرستان های فعال در حوزه جوانان در آمل برگزار شد.

پیام آمارد/ جلسه شورای اجرایی کمیته جوانان که با بهبود چارت سازمانی به سازمان جوانان تغییر نام داد به میزبانی شهرستان آمل و با حضور چهره های فعال حوزه جوانان این حزب در شهرستان های استان برگزار گردید.

این جلسه که به ریاست قائم مقام و معاون اجرایی حزب در استان جابر فصلی و محمد عسگری آغاز شد و در ابتدای جلسه فضلی در مورد کلیات طرح و شاکله جدید سازمان جوانان توضیحات کلی را ارائه و با مهم برشمردن فضای حاضر در بین جوانان، جوانان را نیروی محرکه اصلی در کشور و همچنین احزاب عنوان کردند و از اعضای سازمان خواستند تا بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در حزب بستر مناسب برای حضور پررنگ جوانان در فعالیت های تشکیلاتی را فراهم کنند.

در ادامه جلسه اعضای کمیته منتظری از تنکابن، ساجدی از قائم شهر، یداللهی از نکا، رحیمی از محمودآباد، ملکشاه از آمل و آرمین از بابل، به تحلیل و بررسی فضای موجود در بین جوانان پرداخته و به چالش ها، تهدید ها و فرصت های در این حوزه به بحث و گفتگو پرداختند،

در انتهای جلسه، عسگری با پاسخ به سوالات اعضای کمیته جوانان و تایید نقطه نظرات اعضا در مورد  نیروسازی در این حوزه ،  تاکید داشتند که استعداد جوانان امروز در فعالیت های گروهی و تشکیلاتی بسیار بالاست و با هدف گذاری درست در این حوزه میتوان از بیشترین ظرفیت این جوانان در حوزه های مختلف استفاده کرد.

ایشان با تاکید بر این نکته که حرکت تشکیلاتی، صرفا حرکت سیاسی نیست، از سیاست زدگی در بین جوانان امروز به عنوان آفت کار تشکیلاتی یاد کردند و از اعضا خواستند تا با تنوع بخشیدن به کمیته های خود در حوزه های غیر سیاسی زمینه را برای حضور تمام جوانان با هر نوع سلیقه ای را فراهم نمایند.

در  این جلسه فرزاد ملکشاهی و معراج منتطری، به عنوان دبیران هماهنگ کننده در حوزه های شرق و غرب حزب مردمسالاری استان مازندران معرفی شدند.