- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

فرماندار شهرستان آمل در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه بیان کرد: در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری ۶۴ پروژه عمرانی خواهیم بود./گزارش تصویری

فرماندار شهرستان آمل در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه بیان کرد: در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری ۶۴ پروژه عمرانی با بودجه ۳۳۰ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریالی خواهیم بود.

به گزارش پیام آمارد/سید جعفر رسولی فرماندار شهر هزار سنگر آمل در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه حماسه ششم بهمن در کارنامه مردم آمل می‌درخشد، افزود: نباید در غبار و بلبشوی سیاسی فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی زیر سوال برود، دشمن تلاش می‌کند تا بگوید هیچ فعالیتی صورت نمی‌گیرد و مردم را ناامید از انقلاب کند که رسانه‌ها در این خصوص نقش اساسی دارند.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری ۶۴ پروژه عمرانی با بودجه ۳۳۰ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال خواهیم بود، ۱۱ پروژه برق‌ رسانی، ۴ پروژه آسفالت شهری، ۳ پروژه آب‌رسانی روستایی و احداث سه پارک از برنامه‌های دیگر دهه فجر است.

رسولی افزود: به ۱۸ واحد تولیدی با هزینه بخش خصوصی ۷۸۱ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی به وضعیت پروژه‌های روستایی آمل اشاره کرد و گفت: ۶۴ پروژه عمرانی در ۱۴۲ روستا به بهره‌برداری می رسد که ۳۳ هزار و ۸۳ نفر از این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۳۹ پروژه به بهره‌برداری رسید خاطرنشان کرد: ۸۵ میلیارد تومان هزینه این میزان پروژه بوده که از ابتدای سال تاکنون به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ویژه شهر هزارسنگر آمل با بیان اینکه در ۵ سال دولت آقای روحانی ۷۴۷ پروژه در آمل با هزینه ۶هزار و ۶۲۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، یادآور شد: از شاخص این برنامه‌ها می‌توان به آب‌رسانی به ۱۳۵روستا، برق‌رسانی و تقویت برق ۱۵۹ روستا، گاز رسانی به روستاها و شهر رینه، اجرای طرح‌هادی و آسفالت روستا عنوان کرد.

وی در پایان افزود: ۴بانده کردن محور هراز به تنهایی ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه داشت و ۶۵ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان‌ها هزینه شد.
خبرنگار:سید مظاهر ازلی