- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

جلسه شورای اجرایی حزب مردم سالاری استان مازندران در شهرستان محمودآباد برگزار گردید.

جلسه شورای اجرایی حزب مردم سالاری استان مازندران ۲۷ بهمن ماه در شهرستان محموداباد برگزار گردید.

این جلسه به ریاست دکتر شربتیان دبیر این حزب در استان و دبیران شهرستانی با محوریت تشکیلات، پارلمان اصلاحات، کنگره سالانه آغاز گردید.
دبیر حزب مردم سالاری مازندران با تحلیل فعالیت های گذشته و تفسیر فضای فعلی، فعالیت های تشکیلاتی حزب را قابل قبول عنوان کردند و در تشریح فضای سیاسی و اقتصادی لزوم بررسی فوری و اقدام عاجل در این حوزه ها را از طرف دولت خواستار شدند.
پیرو جلسات گذشته شورای اجرایی، اعضا در زمینه کادرسازی و سازماندهی بخش های مختلف تشکیلات استانی تاکید فراوان داشتند و با ابراز خرسندی از فعالیت های کمیته ها و سازمان های مختلف حزب در استان روند پیشرفت حزب را مثبت ارزیابی کرده و بر تلاش بیشتر در این راه تاکید داشتند، در ادامه فضلی دبیر شهرستان بابل و قائم مقام استان با تاکید بر حضور جوانان در بخش های اجرایی تشکل استان، استفاده از نیروی مضاعف این قشر را در جهت پیشبرد اهداف حزب مردمسالاری مهم دانسته و در ادامه به تشریح سازوکار پارلمان اصلاحات که از طرف حزب مردم سالاری پیشنهاد شده است پرداخت و هدف اصلی آن را تجمیع احزاب و مشارکت نیروهای حزبی در تصمیمات کلان برشمرد.
آریامنش دبیر حزب مردمسالاری شهرستان بابلسر با خاطرنشان کردن کادرسازی در حوزه خرد و کلان، آموزش حزبی را برای اعضا لازم دانستند و در ادامه توسلی دبیر شهرستان نور با تایید این برنامه ها، به قیاس انوع حرکت در این فضا پرداخته و هماهنگی بین سطوح مختلف حزب را ضامن پیشرفت در روند رو به جلو حزب دانستند.
اعضا حاضر در جلسه با ادامه بحث تشکلات سیاسی استان و با اشاره به تشکیل پارلمان اصلاحات، تعامل سازنده با سایر احزاب اصلاح طلب و تقویت تحزب را از اهداف اصلی این پارلمان عنوان کردند. در ادامه عسگری دبیر شهرستان آمل و مسئول کمینه تشکیلات استان، پارلمان اصلاحات را بهترین فرصت برای وحدت رویه در بین احزاب اصلاح طلب و دورنمای این تصمیم را نهادینه شدن اصلاحات واقعی در کشور دانستند.
در ادامه جلسه ملکشاه گزارشی اجمالی از سازمان جوانان حزب مردمسالاری استان مازندران و برنامه های آتی این سازمان ارائه کردند و در پایان جلسه نیز هماهنگی های لازم جهت حضور شهرستان های فعال در کنگره آتی انجام شد.