14:01:04 - چهارشنبه 1 ژانویه 2020
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زوج آملی فیش حج را صرف کمک به ازدواج ۵ زوج جوان کردند
داداش زاده به همراه همسر خود که اواخر امسال زائر خانه خدا و سفر معنوی حج تمتع بودند، با فروش فیش خود و همچنین هزینه‌های مربوط به ولیمه دهی را به گروه خیریه سفیر مهربانی و ۵ زوج معرفی شده این گروه خیریه اختصاص دادند. با اقدام خیرخواهانه این زوج آملی، برای ۵ زوج جوان […]

داداش زاده به همراه همسر خود که اواخر امسال زائر خانه خدا و سفر معنوی حج تمتع بودند، با فروش فیش خود و همچنین هزینه‌های مربوط به ولیمه دهی را به گروه خیریه سفیر مهربانی و ۵ زوج معرفی شده این گروه خیریه اختصاص دادند.

با اقدام خیرخواهانه این زوج آملی، برای ۵ زوج جوان نیازمند و کم توان مالی یک دستگاه یخچال، تلویزیون و اجاق گاز تهیه و در مراسم که در یکی از تالارهای این شهر برگزار شد، راهی خانه بخت شدند.

این نیکوکار آملی در خصوص این اقدام خیرخواهانه به خبرنگار مهر اظهار داشت این اقدام به پیشنهاد همسرم و با مشورت به این نتیجه رسیدم که این دوفیش را به همراه مبلغ اضافه‌ای به زوج‌های جوان اهدا کنیم.

داداش زاده افزود: هرچند در چندین سال گذشته به همراه همسرم توفیق زیارت خانه خدا رو داشتیم، اما با توجه به ضرورت مهم‌تر از حج که برطرف کردن مشکل ۵ زوج برای آغاز زندگی مشترک آنها بوده، سعی کردیم این کار را انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه خیلی خوشحالم که توانستیم هرچند کوچک در این جشن ۵ زوج جوان سهیم باشیم، گفت: خداوند در همه جا هست، مهم بر این هست که بتوانیم با این کار خداوند را خوشحال کنیم، چرا که خانه خدا هست و امکان سفر در سال‌های آینده نیز فراهم خواهد شد.

تهیه جهیزیه برای ۱۰ زوج در نوبت انتظار

مدیر مجموعه خیریه سفیر مهربانی هم در این رابطه گفت، که زوج‌های جوان از افراد زیرپوشش بنیاد حمایتی کودک، کمیته امداد و کم توان مالی و آبرومند نیاز به کمک شناسایی و توسط این خانواده نیکوکار مورد حمایت قرار گرفتند.

حجت الاسلام کمیل نظافتی افزود: گروه سفیر مهربانی در یک ماه گذشته با شناسایی زوج‌های جوان، زمینه برگزاری جشن به همراه خانواده‌های آنان را در کنار چند خیر نیکوکار فراهم کرد تا این زوج‌ها در سادگی کامل زندگی مشترک خود را شروع کنند.

وی ادامه داد، متأسفانه این ۵ زوج از دو تا ۳ سال به علت فراهم نشدن جهیزیه ساده و اولیه زندگی معطل مانده بودند که با اقدام به موقع این خانواده خیرآملی، امیدهای آنها برای جشن شروع زندگی فراهم شد.

حجت الاسلام نظافتی درعین حال از مقدمات اولیه با رایزنی‌ها درحال انجام برای تأمین وتهیه جهیزینه برای ۱۰ زوج جوان که در نوبت انتظار آغاز زندگی مشترک هستند تا پایان امسال درآمل خبر داد.مهر

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب