17:31:00 - سه‌شنبه 11 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افزایش گمانه زنی‌ درباره جانشین البغدادی/ سه انفجار تروریستی دیگر بغداد را لرزاند
منابع عراقی طی ۲۴ ساعت اخیر گمانه زنی‌های متعددی را درباره جانشین سرکرده گروه تروریستی داعش منتشر کرده‌اند…. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، طی ۲۴ ساعت اخیر در پی انتشار اخباری درباره مرگ “ابوبکر البغدادی” سرکرده داعش، گمانه‎زنی‎ها درباره جانشین احتمالی وی افزایش یافته است. “ایمن التمیمی” از تحلیلگران مسائل منطقه […]

منابع عراقی طی ۲۴ ساعت اخیر گمانه زنی‌های متعددی را درباره جانشین سرکرده گروه تروریستی داعش منتشر کرده‌اند….

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، طی ۲۴ ساعت اخیر در پی انتشار اخباری درباره مرگ “ابوبکر البغدادی” سرکرده داعش، گمانه‎زنی‎ها درباره جانشین احتمالی وی افزایش یافته است.

“ایمن التمیمی” از تحلیلگران مسائل منطقه در این باره می‎گوید: شمار زیادی از اعضای داعش با البغدادی روابط نزدیک داشته‎اند و اگر وی در اثر حملات جنگنده‎های ائتلاف کشته شده باشد، نمی دانم چه کسی جانشینش خواهد شد.

اما پایگاه المسله با استناد با اطلاعاتی که در اختیار دارد، اعلام کرد: “ابومسلم الترکمانی” معاون البغدادی و مسئول داعش در عراق یکی از گزینه‎های اصلی جانشینی وی است. در همین حال “ابوعلی الانباری” مسئول داعش در سوریه که مناطق گسترده‎ای را در شمال این کشور تحت سیطره دارد، گزینه دیگر برای جانشینی البغدادی است.

در تحولی دیگر، منابع امنیتی اعلام کردند: انفجار تروریستی در منطقه الطارمیه در شمال بغداد باعث شهادت دو نیروی ارتش و زخمی شدن ۱۴ نفر دیگر شده است.

پس از این انفجار نیز سه خودروی بمبگذاری دیگر در مناطق الشعب، الکراده و باب الشرقی بغداد  رخ داد که در پی آن نیز چندین نفر شهید و زخمی شدند.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب