17:00:10 - پنج‌شنبه 4 ژوئن 2015
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افسر دون پایه؛ سفیر جدید آل سعود در عراق+تصاویر
انتصاب یکی از افسران دون پایه ارتش آل سعود بعنوان سفیر این رژیم در کشور عراق موجی از حیرت را در فضای رسانه های منطقه به دنبال داشته است…. به گزارش پیام آمارد به نقل از مشرق،انتصاب یکی از افسران دون پایه ارتش آل سعود بعنوان سفیر این رژیم در کشور عراق موجی از حیرت […]

افسر دون پایه؛ سفیر جدید آل سعود در عراق+تصاویر انتصاب یکی از افسران دون پایه ارتش آل سعود بعنوان سفیر این رژیم در کشور عراق موجی از حیرت را در فضای رسانه های منطقه به دنبال داشته است….

به گزارش پیام آمارد به نقل از مشرق،انتصاب یکی از افسران دون پایه ارتش آل سعود بعنوان سفیر این رژیم در کشور عراق موجی از حیرت را در فضای رسانه های منطقه به دنبال داشته است.

 انتصاب یکی از افسران دون پایه ارتش آل سعود بعنوان سفیر این رژیم در کشور عراق موجی از حیرت را در فضای رسانه های منطقه به دنبال داشته است. حسب اطلاعات استخراج شده از پایگاه اطلاع رسانی ارتش آل سعود در اینترنت، “سرهنگ ثامر بن سبهان العلی الحمود السبهان” مجرد، متولد سال ۱۹۶۷ در شهر ریاض، یکی از نظامیان دون پایه سعودی بوده که تا کنون سمتهای نظامی در یکی از گروهانهای واکنش سریع ارتش آل سعود داشته است.

افسر دون پایه؛ سفیر جدید آل سعود در عراق+تصاویر
افسر دون پایه؛ سفیر جدید آل سعود در عراق+تصاویر

گفته می شود، انتصاب وی در اثر اصرار های مکرر “حیدر العبادی نخست وزیر عراق” خصوصا در سفر اخیر وی به کشور فرانسه جهت مشارکت در کنفرانس بررسی بحران عراق صورت گرفته است.  از سال ۱۹۹۱ تاکنون عربستان سعودی در عراق سفیری نداشته است.پس از روی کار آمدن حیدر العبادی و در پیش گرفتن سیاست درهای باز، وی کوشیده است که روابط قوی با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس داشته باشد.

افسر دون پایه؛ سفیر جدید آل سعود در عراق+تصاویر

گفتنی است ، حسب اطلاعات منتشره از حلسه محرمانه عبادی با سعودیها ، رایزنی درباره انتخاب سفیر جدید و مکان سفارت عربستان سعودی در عراق از مدتها قبل شروع شد است. ؤزیم عربستان سعودی بزرگترین صادر کنده تروریسم تکفیری به جهان بوده و نقش مستقیم این کشور در بحران سوریه و عراق از طریق تسلیح و حمایت مالی از داعش، القاعده و سایر گروههای تکفیری در خاورمیانه، اروپا، آمریکا و آفریقا بر همگان آشکار و مبرهن است.

افسر دون پایه؛ سفیر جدید آل سعود در عراق+تصاویر

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب