19:30:08 - جمعه 26 دسامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برتری تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل/بازی خوبی ارائه شد
آمل – رقابت تیم های شهرداری آمل و ملی حفاری خوزستان در چارچوب مرحله پلی آف لیگ برتر بكستبال با ويلچر كشور با برتری نماینده مازندران به پایان رسید…. به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار که شامگاه جمعه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار شد نمایندهمازندران توانست با نتیجه ۷۳ بر ۴۶ حریف خوزستانی […]

آمل – رقابت تیم های شهرداری آمل و ملی حفاری خوزستان در چارچوب مرحله پلی آف لیگ برتر بكستبال با ويلچر كشور با برتری نماینده مازندران به پایان رسید….

به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار که شامگاه جمعه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار شد نمایندهمازندران توانست با نتیجه ۷۳ بر ۴۶ حریف خوزستانی خود را شکست دهد.

در كوارتر نخست دو تیم به صورت برابر پیش رفتند اما در كوارتر دوم بازیکن های شهرداری آمل به خودشان آمدند وبا پرتاب های سه امتیازی خود این كوارتر را با امتیاز۳۱بر۲۸ از آن خود کردند در كوارتر سوم باز هم بسكتبالیست های ویلچری آمل با یک بازی زیبا و منطقی با امتیاز ۵۲بر۳۴ به پیروزی رسیدند.

 در كوارتر پایانی این بار شهرداری برتری خود را به حریف دیکته کرد و با تعویض های متعدد  مسعود فلاح، كوارتر چهارم را با امتیاز۷۳بر۴۶ بر حریف خود غلبه كردند.

تیم  شهرداری آمل برای نخستین بار به مرحله پایانی لیگ برتر بسكتبال با ویلچر ایران راه یافت.

مسعود فلاح سرمربی تیم بسكتبال با  ویلچر شهرداری آمل در گفتگو باخبرنگار مهر در آمل اظهار داشت: بازی بسیار خوبی داشتیم و تیم مقابل بازیكنان خوبی را در اختیار داشت ولی تیم شهرداری آمل در این بازی نمایش زیبایی داشت.

وی تصریح كرد:در این چند روز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و انتظار این برد سنگین را داشتیم.

مسعود فلاح با بیان اینكه تاكتیك های خودمان را به تیم مقابل تحمیل كردیم، افزود:بازیكنان ما از لحاظ فردی و گروهی بسیار عالی كار كردند و به هدف مان دست یافتیم.

سرمربی تیم بسكتبال با ویلچر شهرداری آمل ادامه داد: می توانستیم در اهواز هم چنین بردی داشته باشیم كه متاسفانه برخی بازیكنانمان پنج خطا مرتكب شده بودند كه نتوانسته بودیم به اهداف تاكتیكی خود برسیم.

 همچنین حسین مهدویان تیم سرمربی بسكتبال با ویلچر ملی حفاری اهواز در پایان این دیدار به خبرنگار مهرگفت: بازی سختی مقابل این تیم برگزار كردیم و تیم ملی حفاری نتوانست به اهداف خود در این بازی برسد.

وی بابیان اینكه بدلیل خستگی مسافت طولانی خوزستان تا آمل، خیلی بد مقابل شهرداری آمل ظاهر شدیم، بیان كرد:در نیمه اول بازی خوب كار كردیم ولی در كوارتر سوم وچهارم بدلیل خستگی بیش از حد بازی را با یك نتیجه سنگین واگذار كردیم.

سرمربی تیم بسكتبال با ویلچر ملی حفاری خوزستان ادامه داد: تیم شهرداری آمل با در اختیار گرفتن بازیكن های غیر بومی تیم بسیار هماهنگ و خوبی را روانه لیگ برتر كرده است.

 به گزارش خبرنگار مهر، مرحله پایانی لیگ برتر بسكتبال با ویلچر ایران بصورت متمركز در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب