21:47:19 - پنج‌شنبه 12 مه 2022
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توصیه پلیس راهور به رانندگان: معابر خلوت است، آرام برانید
سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در روز پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ گفت: بار ترافیکی صبحگاهی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان و خلوت گزارش می‌شود. امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده […]

سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در روز پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ گفت: بار ترافیکی صبحگاهی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان و خلوت گزارش می‌شود. امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشد و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام پذیرفت و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

رنجبر اضافه کرد: امروز روز پنج شنبه است و روز خلوتی معابر وبا این موضوع ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهر ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد کنید.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از سرعت و سبقت در معابر خلوت شهر تهران خودداری کنید همچنین تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت و سبقت حضور دارند. با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه شوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب