19:40:29 - چهارشنبه 19 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حکمت/ خدا مارا از چه راه هایی امتحان میکند؟
حکمت جمله‌ای کوتاه اما عمیق است که به فرموده‌ی مولای متقیان؛ حضرت علی (ع)، «گمشده مومن است». مجله شبانه هرشب یکی از حکمت‌های نهج البلاغه را پیشکش خوانندگان باشگاه شبانه می‌کند…. ایستگاه اندیشه؛ حکمت جمله‌ای کوتاه اما عمیق است که به فرموده‌ی مولای متقیان؛ حضرت علی (ع)، «گمشده مومن است». مجله شبانه هرشب یکی از […]

حکمت/ خدا مارا از چه راه هایی امتحان میکند؟ حکمت جمله‌ای کوتاه اما عمیق است که به فرموده‌ی مولای متقیان؛ حضرت علی (ع)، «گمشده مومن است». مجله شبانه هرشب یکی از حکمت‌های نهج البلاغه را پیشکش خوانندگان باشگاه شبانه می‌کند….

ایستگاه اندیشه؛

حکمت جمله‌ای کوتاه اما عمیق است که به فرموده‌ی مولای متقیان؛ حضرت علی (ع)، «گمشده مومن است». مجله شبانه هرشب یکی از حکمت‌های نهج البلاغه را پیشکش خوانندگان باشگاه شبانه می‌کند.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛ حکمت/ خدا مارا از چه راه هایی امتحان میکند؟


وَ قَالَ [علیه السلام] کمْ مِنْ مُسْتَدْرَجٍ بِالْإِحْسَانِ إِلَیهِ وَ مَغْرُورٍ بِالسَّتْرِ عَلَیهِ وَ مَفْتُونٍ بِحُسْنِ الْقَوْلِ فِیهِ وَ مَا ابْتَلَی اللَّهُ أَحَداً بِمِثْلِ الْإِمْلَاءِ لَهُ.
درود خدا بر او، فرمود: چه بسا کسی که با نعمت‌هایی که به او رسیده، به دام افتد، و با پرده پوشی بر گناه، فریب خورد، و با ستایش شدن، آزمایش گردد؛ و خدا هیچ کس را به چیزی همانند مهلت دادن، نیازموده.
حکمت ۱۱۶
 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب