19:43:36 - پنج‌شنبه 12 مه 2022
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خودروهای اقتصادی وارد کشور می‌شوند
رضا فاطمی امین گفت: زمان مصوبه ممنوعیت واردات اردیبشهت امسال به پایان رسیده از طرفی تراز ارزی کشور در وضعیت خوبی قرار دارد. به گفته وزیر صمت تعداد خودروهای وارد شده متناسب با نیاز بازار است. واردکنندگان واردات انجام می‌دهند و محدودیتی در واردات نداریم  ومتناسب با بازار انجام می‌شود. وزیر صمت در خبر ۲۱ […]

رضا فاطمی امین گفت: زمان مصوبه ممنوعیت واردات اردیبشهت امسال به پایان رسیده از طرفی تراز ارزی کشور در وضعیت خوبی قرار دارد.

به گفته وزیر صمت تعداد خودروهای وارد شده متناسب با نیاز بازار است. واردکنندگان واردات انجام می‌دهند و محدودیتی در واردات نداریم  ومتناسب با بازار انجام می‌شود.

وزیر صمت در خبر ۲۱ گفت: مصوبه واردات خودرو هفته آینده نهایی می‌شود، اما هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا این واردات در اسرع وقت انجام شود دولت وارد کننده نخواهد بود ما شرایط را تسهیل می‌کنیم.

کلیات واردات خودرو امشب در هیات دولت به تصویب رسید و بهادری جهرمی سخنگوی دولت در این خصوص گفت: این اقدام به منظور افزایش رقابت پذیری و رفع شائبه انحصار، متناسب سازی قیمت خودرو و جبران کمبود تولید به میزان مورد نیاز بازار، صورت گرفت.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب