23:45:22 - دوشنبه 1 دسامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درد ساق و کف پا نشانه‌ای از بروز بیماری مزمن است
براساس نتایخ مطالعات مختلف درد در ناحیه ساق و کف پا، می‌تواند نشانه‌ای مهم از ابتلا و بروز یک بیماری مزمن نظیر دیابت باشد…. براساس نتایخ مطالعات مختلف درد در ناحیه ساق و کف پا، می‌تواند نشانه‌ای مهم از ابتلا و بروز یک بیماری مزمن نظیر دیابت باشد. سعید ترابیان‌زاده، متخصص مغز و اعصاب در […]

درد ساق و کف پا نشانه‌ای از بروز بیماری مزمن است براساس نتایخ مطالعات مختلف درد در ناحیه ساق و کف پا، می‌تواند نشانه‌ای مهم از ابتلا و بروز یک بیماری مزمن نظیر دیابت باشد….

براساس نتایخ مطالعات مختلف درد در ناحیه ساق و کف پا، می‌تواند نشانه‌ای مهم از ابتلا و بروز یک بیماری مزمن نظیر دیابت باشد.

درد ساق و کف پا نشانه‌ای از بروز بیماری مزمن است

سعید ترابیان‌زاده، متخصص مغز و اعصاب در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از افراد درد را جدی نمی‌گیرند و تا زمان بروز آسیب‌های جدی اقدامی خاصی را جهت برطرف کردن درد و عامل به وجود آورنده آن صورت نمی‌دهند. 

وی گفت: بسیاری از درد‌ها می‌توانند نشانه‌ای از یک اختلال جدی داخلی و برهم خوردن برخی از تنظیمات بدن باشند. 

ترابیان‌زاده با اشاره به لزوم توجه جدی به درد‌های ناحیه پا، تاکید کرد: براساس نتایج مطالعات مختلف درد در ناحیه ساق و کف پا، می‌تواند نشانه‌ای مهم از ابتلا و بروز یک بیماری مزمن نظیر دیابت باشد. 

وی یادآور شد: در برخی از افراد که از ابتلای خود به دیابت بی‌اطلاع هستند، درد اعصاب محیطی یکی از اولین نشانه‌ها و علائم ابتلاء به دیابت است. 

ترابیان‌زاده افزود: درد ایجاد شده در ناحیه ساق یا کف پا، چیزی شبیه فرورفتن سوزن در کف پا و یا قسمتی دیگر از بدن است. 

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب