21:52:17 - پنج‌شنبه 12 مه 2022
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران: تولید مرغ در مازندران مازاد است
حسن عنایتی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید سفرای کشورهای عضو اکو از ظرفیت‌های کشاورزی استان در مجتمع کشاورزی میاندرود با بیان اینکه ۱۱ درصد مرغ کشور در استان تولید می‌شود، افزود: ۴۰ درصد جوجه ریزی دنیا و مرکز مرغ لاین خاورمیانه در استان وجود دارد. وی با بیان اینکه تمامی زنجیره تولید تولید از لاین تا مادر و گوشتی […]

حسن عنایتی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید سفرای کشورهای عضو اکو از ظرفیت‌های کشاورزی استان در مجتمع کشاورزی میاندرود با بیان اینکه ۱۱ درصد مرغ کشور در استان تولید می‌شود، افزود: ۴۰ درصد جوجه ریزی دنیا و مرکز مرغ لاین خاورمیانه در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمامی زنجیره تولید تولید از لاین تا مادر و گوشتی در استان وجود دارد، گفت: مجتمع کشاورزی میاندرود از بزرگترین مجتمع‌های تولیدی کشور است و گل گلدانی، آپارتمانی از جمله تولیدات است.

وی شمار پایانه‌های کشاورزی استان را چهار واحد برشمرد و گفت: بزرگترین پایانه میوه، برنج، گل وگیاه و شیلات در استان وجود دارد و بیشترین محصولات شیلاتی و کشاورزی در استان تولید می‌شود.

عنایتی میزان جوجه ریزی را ۱۵۴ میلیون قطعه در سال بیان کرد و گفت: زنجیره کامل تولید طیور در استان وجود دارد و از لاین تا عرضه در بازار فعالیت دارد و آمادگی صادرات برای محصولات کشاورزی نظیر مرکبات را دارا هستیم.

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران استان را بزرگترین تولیدکننده کیوی کشور معرفی کرد و گفت: ۲۵۰ هزار تن کیوی در استان تولید می‌شود که قابلیت صادرات دارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب