1:45:29 - جمعه 5 دسامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سکته قلبی با سلول‌های بنیادی درمان می‌شود
استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان سکته قلبی به صورت موردی و در مواردی خاص انجام می‌شود…. استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان سکته قلبی به صورت موردی و در مواردی خاص انجام می‌شود. حسین نظاری، پژوهشگر پژوهشگاه رویان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به تولیدات این پژوهشگاه در […]

سکته قلبی با سلول‌های بنیادی درمان می‌شود استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان سکته قلبی به صورت موردی و در مواردی خاص انجام می‌شود….

استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان سکته قلبی به صورت موردی و در مواردی خاص انجام می‌شود.

سکته قلبی با سلول‌های بنیادی درمان می‌شود

حسین نظاری، پژوهشگر پژوهشگاه رویان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به تولیدات این پژوهشگاه در زمینه بانک بند ناف و دی‌اف جی گفت: تولید فاکتور رشد برای کشت سلول‌های بنیادی عمده‌ترین تحقیق پژوهشگاه رویان است.

وی افزود: کشت و نگه‌داری سلول‌های بنیادی در حال حاضر در زمینه غضروف سازی و سکته قلبی به کار می‌رود استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان سکته قلبی در موارد خاص به صورت موردی انجام شده است.

این پژوهشگر پژوهشگاه رویان ادامه داد: کشت و نگه‌داری سلول‌های بنیادی برای برطرف کردن مشکلات عنبیه افراد به کار می‌رود سال‌ها قبل سلول‌های بنیادی از خارج تامین می‌شد و اکنون تولید آن توسط پژوهشگاه رویان در ایران صورت می‌گیرد و این پژوهشگاه نیاز کشور را در زمینه به کارگیری سلول‌های بنیادی تامین کرده است.

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب