17:25:26 - سه‌شنبه 11 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مارک کرک خواستار اقدام کنگره بر ضد برنامه هسته ای ایران شد
این سناتور جمهوری خواه ایالت ایلینویز به اقدامات ضد ایرانی شهره است…. این سناتور جمهوری خواه ایالت ایلینویز به اقدامات ضد ایرانی شهره است. به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران پایگاه خبری الجمینر ، مارک کرک سناتور جمهوری خواه بار دیگر در جمع یهودیان شیکاگو بر اقدامات ضد ایرانی تاکید کرد.وی که به همراه دیگر سناتور تندرو […]

مارک کرک خواستار اقدام کنگره بر ضد برنامه هسته ای ایران شد این سناتور جمهوری خواه ایالت ایلینویز به اقدامات ضد ایرانی شهره است….

این سناتور جمهوری خواه ایالت ایلینویز به اقدامات ضد ایرانی شهره است.

مارک کرک خواستار اقدام کنگره بر ضد برنامه هسته ای ایران شد به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران پایگاه خبری الجمینر ، مارک کرک سناتور جمهوری خواه بار دیگر در جمع یهودیان شیکاگو بر اقدامات ضد ایرانی تاکید کرد.وی که به همراه دیگر سناتور تندرو یعنی منندز ، لایحه ای را به نام اقدام برای ایران عاری از سلاح هسته ای در سال ۲۰۱۲ به کنگره برده بودند ، بار دیگر تاکید کرد در کنگره جدید هم این لایحه را به رای خواهد گذاشت تا مانع از دست یابی ایران به سلاح هسته ای شود. لایحه مذکور به نام کرک – مندز شناخته می شود.سخنگوی مارک کرک به رسانه ها گفته است لایحه مذکور که مخالف رفع همه تحریمهاست ، اولویت وی در کنگره خواهد بود.

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب