17:31:14 - سه‌شنبه 11 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مخالف حضور بازیکنان سرباز در تیم های لیگ برتری هستم
مدیر عامل باشگاه ملوان با اشاره به اینکه حضور بازیکنانی که کارت معافیت شان باطل شده در این باشگاه به سود تیم فوتبال آن بوده است از مخالفتش با این مسئله سخن گفت…. سیروس محجوب با حضور در غرفه مهر در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها درخصوص اینکه به آینده تیم ملوان می […]

مدیر عامل باشگاه ملوان با اشاره به اینکه حضور بازیکنانی که کارت معافیت شان باطل شده در این باشگاه به سود تیم فوتبال آن بوده است از مخالفتش با این مسئله سخن گفت….

سیروس محجوب با حضور در غرفه مهر در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها درخصوص اینکه به آینده تیم ملوان می توان امیدوار بود ضمن بیان مطلب فوق گفت: امید در ورزش یک اصل است و اگر کسی امید نداشته باشد نمی‌تواند به موفقیت برسد.

وی ادامه داد: مطمئنا در نیم فصل دوم ملوان شرایط بهتری خواهد داشت زیرا هم سرمربی تیم از وضعیت بازیکنان و تیم شناخت بیشتری پیدا می کند و هم با اضافه شدن هفت بازیکن جدید شرایط تیم تغییر خواهد کرد.

مالک باشگاه ملوان اضافه کرد: حسین ماهینی، آرش افشین و چند بازیکن مطرح دیگر قرار است در نیم فصل دوم به تیم اضافه شود که قطعا با حضور آنها روند حرکتی تیم متحول خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد میسیلویچ سرمربی جدید ملوان رضایت دارید تاکید کرد: در چهار بازی نمی توان عملکرد یک فرد را مورد ارزیابی قرار داد. البته او زمان زیادی نداشته و قطعا در ادامه کار می تواند عملکرد بهتری داشته باشد تخصص این مربی کارهای آکادمیک و توجه به نفرات جوان است که همین موضوع به سود ملوان خواهد بود.

محجوب با اشاره به اینکه قطعا ملوان در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهد داشت، ادامه داد: امیدواریم با شرایط خوبی که در نیم فصل دوم خواهیم داشت بتوانیم نتایج نیم فصل نخست را جبران و جایگاه بهتری را به دست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که درست است بازیکنی در گرفتن کارت پایان خدمت تخلف کند و به جای جریمه به تیم لیگ برتری دیگر بروند اظهار داشت: بنده کلا مخالف این مسئله هستم هرچند برای ما اتفاق خوبی بود ولی قانون گذار و مجری قانون حکم را به این شکل صادر کرده شاید خیلی ها از آن راضی نباشند اما این تصمیمی بوده که گرفته شده است.

مالک باشگاه ملوان در پایان در مورد درگیری بین نصرت ایراندوست و مازیار زارع گفت: این موضوع بزرگنمایی شده است این دو نفر قلبا راضی نبودند چنین اتفاقی این قدر بزرگ شود من اگر فردی را که این خبر را منتشر کرده پیدا کنم بیشتر از این دو نفر با او برخورد میکنم به نظرم این موضوع نباید این گونه مطرح می شد زیرا همه از بیان آن ناراحت هستند هرچند اصل این موضوع خوب نبود ولی چنین اتفاقی نباید اینگونه مطرح می شد.

 

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب