23:30:16 - پنج‌شنبه 4 ژوئن 2015
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیش‌بینی مشکوک آمریکا درباره داعش
سخنگوی وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه گروهک داعش بسیار خطرناک است، گفت: بدون تردید این گروهک بر مناطق جدیدی سلطه خواهد یافت…. سخنگوی وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه گروهک داعش بسیار خطرناک است، گفت: بدون تردید این گروهک بر مناطق جدیدی سلطه خواهد یافت.  «جان کربی» سخنگوی پنتاگون طی اظهاراتی سوال برانگیز عنوان […]

پیش‌بینی مشکوک آمریکا درباره داعش سخنگوی وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه گروهک داعش بسیار خطرناک است، گفت: بدون تردید این گروهک بر مناطق جدیدی سلطه خواهد یافت….

سخنگوی وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه گروهک داعش بسیار خطرناک است، گفت: بدون تردید این گروهک بر مناطق جدیدی سلطه خواهد یافت.

پیش‌بینی مشکوک آمریکا درباره داعش

 «جان کربی» سخنگوی پنتاگون طی اظهاراتی سوال برانگیز عنوان کرد: داعش اخیرا موفقیت هایی را کسب کرده است ولی مطمئنا دیگر همانند گذشته با عناصر داعش تعامل نخواهد شد و آنها نمی توانند مثل گذشته باهم ارتباط و هماهنگی داشته باشند.

وی افزود: به اعتقاد من مسئله حائز اهمیت این است که به تصویر کلی مبازه با داعش نگاه کنیم، ما سقوط الرمادی و تدمر را جدی نگرفتیم، اما اکنون اعتراف می کنیم که داعش بسیار خطرناک است. به ادعای سخنگوی پنتاگون داعش تلاش خواهد کرد به شهرهای بیشتری حمله کند و بدون تردید موفق خواهد شد مناطق جدیدی را تحت کنترل خود درآورد.

کربی تصریح کرد: ما نیاز به بردباری استراتژیک داریم، ما در ابتدا گفتیم که نبرد علیه داعش سه تا پنج سال طول خواهد کشید و در این مدت در مقاطعی داعش موفقیت هایی را کسب خواهد کرد.

وی همچنین طی سخنانی معنا دار یادآور شد: موضوعی که بارها نادیده گرفته می شود این است که راه حل تنها نظامی نیست بلکه زمانی موفقیت نهایی به دست خواهد آمد که تلاش های سیاسی در عراق و سوریه به نتیجه برسد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب