11:30:31 - شنبه 25 آوریل 2015
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۱۰ ویژه برنامه کار و کارگر در آمل برگزار می شود
آمل – رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل از اجرای بیش از ۱۰ ویژه برنامه بمناسبت هفته کارگر در شهرستان خبر داد…. به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله چلابی بعد از ظهر شنبه در دیدار با حجت الاسلام محمدعلی رحمانی امام جمعه شهرستان آمل که به مناسبت هفته کاروکارگر برگزار شد، گفت :بیش […]

آمل – رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل از اجرای بیش از ۱۰ ویژه برنامه بمناسبت هفته کارگر در شهرستان خبر داد….

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله چلابی بعد از ظهر شنبه در دیدار با حجت الاسلام محمدعلی رحمانی امام جمعه شهرستان آمل که به مناسبت هفته کاروکارگر برگزار شد، گفت :بیش از ۱۰ برنامه در هفته کاروکارگر در سطح شهرستان آمل داریم.

وی افزود:در اولین روز هفته کاروکارگر دیدار با امام جمعه محترم شهرستان و بازدید از یک شرکت صنعتی در دستور کارٰ، تعاون و رفاه اجتماعی اداره کار قرار دارد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در روزهای آینده برنامه های متنوع و دیدار های فراوانی با خانواده معظم شهدای کارگری را داریم، بیان کرد:دیدار با کارگران آسیب دیده ناشی از حوادث کارٰعطر افشانی مزار شهدا؛ وهمایش عظیم بزرگداشت روز کارگر و شرکت در نماز جمعه از برنامه های هفته کار و کارگر شهرستان آمل است.

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی امام جمعه شهرستان آمل در این جلسه با بیان اینکه باید هفته کار و کارگر را گرامی بداریم، گفت:باید برای قشر کارگر از خداوند منان آرزوی توفیق کنیم.

وی بابیان اینکه طبق فرموده های رهبر معظم انقلاب باید در اقتصاد مقاومت کرد، اذعان کرد: انسان باید در هرپست و مقامی که دارد باید مقاومت کند.

امام جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه مسئولین کمتر به نماز جمعه می آیند، افزود:خانواده های معظم شهدا و اقشار ضعیف جامعه اکثر مواقع در نماز های جمعه حضور پیدا می کنند.

حجت الاسلام رحمانی با تاکید براینکه تعطیلی واحدهای صنعتی یک فاجعه است، گفت:امیدواریم در آینده همدلی بین مسئولان شهرستان بیشتر شود و دیگر شاهد تعطیلی واحدهای صنعتی نباشیم.

بعد از این مراسم حسین احسانی معاونت سیاسی فرماندار ویژه شهرستان آمل و ولی الله چلابی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی از یکی از شرکت های صنعتی این شهرستان بازدید و با اهدای گل از کارگران این شرکت تجلیل به عمل آوردند.

حسین احسانی در حاشیه مراسم تجلیل از کارگران گفت: باید هفته کاروکارگر رادرشهرستان گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه کارگر یک منزلت ویژه در جتامعه ی ما دارد، افزود:خدمت به جامعه کارگری یک عبادت است.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت:امیدواریم دولت تا آنجایی که در توان داردقدردان زحمات این عزیزان باشد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب