22:15:17 - دوشنبه 1 دسامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۴۰ تا ۶۰ سالگی سن شایع ابتلا به ملانوم است
اگر چه ملانوم در تمام گروههای سنی بروز می‌کند، اما اغلب موارد این نوع سرطان پوستی در سنین ۴۰ تا ۶۰ سال دیده می‌شود…. اگر چه ملانوم در تمام گروههای سنی بروز می‌کند، اما اغلب موارد این نوع سرطان پوستی در سنین ۴۰ تا ۶۰ سال دیده می‌شود. وی با بیان اینکه ملانوم معمولا در […]

۴۰ تا ۶۰ سالگی سن شایع ابتلا به ملانوم است اگر چه ملانوم در تمام گروههای سنی بروز می‌کند، اما اغلب موارد این نوع سرطان پوستی در سنین ۴۰ تا ۶۰ سال دیده می‌شود….

اگر چه ملانوم در تمام گروههای سنی بروز می‌کند، اما اغلب موارد این نوع سرطان پوستی در سنین ۴۰ تا ۶۰ سال دیده می‌شود.

۴۰ تا ۶۰ سالگی سن شایع ابتلا به ملانوم است

وی با بیان اینکه ملانوم معمولا در بزرگسالان رخ می‌دهد، تصریح کرد: البته این نوع سرطان پوستی در کودکان، جوانان و افراد سالمند نیز بروز می‌کند و عوارض زیادی را به وجود می‌آورد. 

کامیاب تاکید کرد: اگر چه ملانوم در تمام گروههای سنی بروز می‌کند، اما اغلب موارد این نوع سرطان پوستی در سنین ۴۰تا ۶۰ سال دیده می‌شود. 

وی یادآور شد: علائم ملانوم به طور عمده شامل تغییر در اندازه، شکل یا خونریزی یک خال، احساس خارش پوستی به طور طولانی مدت، سفت شدن و یا تورم یک خال و به تدریج تغییر شکل چندین خال دیگر است. 

کامیاب خاطر نشان کرد: به محض مشاهده علائم فوق به ویژه تغییر شکل خال‌های پوستی و بروز عارضه‌های پوستی غیر طبیعی باید در اسرع وقت به پزشک معالج مراجعه کرد. 

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب