12:25:13 - پنج‌شنبه 20 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
موافق افزایش قیمت آب نیستیم
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس نمایندگان عقیده دارند تا رسیدن به ثبات اقتصادی افزایش قیمت نداشته باشیم…. رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس نمایندگان عقیده دارند تا رسیدن به ثبات اقتصادی افزایش قیمت نداشته باشیم. به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،علی مروی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی […]

موافق افزایش قیمت آب نیستیم رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس نمایندگان عقیده دارند تا رسیدن به ثبات اقتصادی افزایش قیمت نداشته باشیم….

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس نمایندگان عقیده دارند تا رسیدن به ثبات اقتصادی افزایش قیمت نداشته باشیم.

موافق افزایش قیمت آب نیستیم به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،علی مروی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب ایران در جمع خبرنگاران گفت: مسئله آب یک مسئله مهم در کشور است و چاره جویی نکنیم باید منتظر وضعیت بدتری باشیم.

وی با اشاره به اینکه مجلس با جدیت مسائل آب است افزود: با پیگیری های صورت گرفته تا کنون دو مجوز و موافقت‌نامه از صندوق توسعه ملی گرفته‌ شده است که با نظر و موافقت مقام معظم رهبری بودجه ۱۰ میلیارد دلاری برای مهار آب‌های مرزی تخصیص داده شد و ۵۰۰ میلیون دلار نیز برای تأمین آب شرب روستا از صندوق توسعه ملی تصویب شد.

مروی با اشاره به تصویب سهم یک درصدی آب از صادرات نفت و میعانات گازی گفت: در صورتی که این طرح به تصویب شورای نگهبان برسد منبع بسیار خوبی برای تأمین مالی پروژه های صنعت آب است.

وی تصریح کرد: مجلس به شدت به دنبال تقویت بخش خصوصی است تا این بخش با آرامش بیشتری وارد کار شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس نهم در پاسخ به این سوال که آیا مجلس موافق افزایش قیمت آب است گفت: در شرایط فعلی اقتصاد کشور مردم توان افزایش قیمت آب، برق و گاز و… ندارند و شرایط مردم در این امر نیز باید در نظر گرفته شود .

وی با اشاره به اینکه من معتقدم در شرایط فعلی اقتصاد جامعه دولت باید با سرمایه گذاری بخش خصوصی پروژه‌ها را به پیش ببرد افزود:  وزارت نیرو با ردیف‌هایی که مجلس برایش تعیین می کندٰ ما به تفاوت قیمت تمام شده آب و برق و قیمتی که از مصرف‌کنندگان می‌گیرد را تأمین می کند.

مروی تاکید کرد:در مجلس نمایندگان عقیده دارند تا رسیدن اقتصاد به ثبات افزایش قیمت نداشته باشیم.

انتهای پیام/

  

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب