9:55:29 - دوشنبه 8 دسامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تخریب چاه فاضلاب و سقوط مرد جوان به داخل چاه
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب چاه و سقوط مرد جوان به داخل چاه خبر داد…. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب چاه و سقوط مرد جوان به داخل چاه خبر داد. جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: در ساعت۹:۵۹ دقیقه ستاد فرماندهی […]

تخریب چاه فاضلاب و سقوط مرد جوان به داخل چاه سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب چاه و سقوط مرد جوان به داخل چاه خبر داد….

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب چاه و سقوط مرد جوان به داخل چاه خبر داد.

تخریب چاه فاضلاب و سقوط مرد جوان به داخل چاه

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: در ساعت۹:۵۹ دقیقه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از حادیه تخریب چاه و سقوط فردی مطلع شد و بلافاصله ایستگاه ۸ عازم محل حادثه در خیابان حبیب‌الهی شدند.

وی ادامه داد: این حادثه در پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه مسکونی رخ داده بود که در این محل یک چاه قدیمی فاضلاب وجود داشته که یک مرد جوان ۲۲ ساله به هنگام عبور به یکباره کف پارکینگ به وسعت ۴ متر و عمق ۴ متر تخریب و فرد مذکور به داخل چاه سقوط می‌کند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با تجهیزات وارد چاه شدند و مرد جوان را که به علت گازهای مسموم داخل چاه مسموم و مصدوم شده بود خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

و پس از ایمن‌سازی محل عملیات را در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه به پایان بردند.

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب