9:30:46 - جمعه 2 ژانویه 2015
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حریق گسترده هتل آپارتمانی در مشهد
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آتش‌سوزی یک هتل آپارتمان در خیابان امام رضا (ع) این شهر خبر داد…. معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آتش‌سوزی یک هتل آپارتمان در خیابان امام رضا (ع) این شهر خبر داد. به گزارش مشرق، مسعود ظهوریان در این باره گفت: […]

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آتش‌سوزی یک هتل آپارتمان در خیابان امام رضا (ع) این شهر خبر داد….

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آتش‌سوزی یک هتل آپارتمان در خیابان امام رضا (ع) این شهر خبر داد.

به گزارش مشرق، مسعود ظهوریان در این باره گفت: به دنبال حادثه حریق یک هتل آپارتمان در ساعت ۱:۰۴ امروز به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ۸ ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در محل امام رضا (ع) اعزام کرد.

وی با بیان اینکه قریب به ۲۰ دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شدند، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که حریق در طبقه منفی یک این هتل آپارتمان هفت طبقه رخ داده و در پی آن تمام مسافران در میان شعله‌های آتش و دود گرفتار شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه آتش‌نشانان عملیات نجات و اطفای حریق را به شکل همزمان آغاز کردند، گفت: کانون آتش یکی از سوئیت‌ها در طبقه منفی یک بود که کسی داخل آن حضور نداشت اما در مجاورت این سوئیت یک پیرمرد و پیرزن اقامت داشتند که امکان خارج شدن از اتاق برایشان وجود نداشت که آتش‌نشانان پس از شکستن پنجره این افراد را از میان شعله‌های آتش خارج کردند.

ظهوریان با اشاره به تداوم عملیات اطفای حریق گفت: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی موفق به مهار و اطفای کامل آن شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۶۰ تن از ساکنان این هتل آپارتمان از میان دود و شعله‌های آتش نجات داده شدند، گفت: ۷ نفر از ساکنان این هتل آپارتمان نیز دچار مسمومیت شدند که سه نفر از آنان شامل مردی ۳۰ ساله، کودکی ۷ ماهه و زنی سالخورده که ویلچرنشین بود، به بیمارستان منتقل شدند و چهار تن دیگر به شکل سرپایی در محل خدمات درمانی از عوامل اورژانس دریافت کردند.

به گفته ظهویان آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تخلیه کامل دود، به عملیات خود خاتمه دادند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: کارشناسان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب