7:30:21 - شنبه 10 ژانویه 2015
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زن باردار مشگین شهری از مرگ حتمی نجات یافت
مشگین شهر – رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر از نجات جان یک زن باردار مشگین شهری گرفتار شده در کولاک به هنگام انتقال به مرکز درمانی خبر داد…. به گزارش خبرنگار مهر، عباس انوری شامگاه جمعه در حاشیه عملیات امداد رسانی محور مشگین شهر – اردبیل گفت: زن باردار در هنگام انتقال از […]

مشگین شهر – رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر از نجات جان یک زن باردار مشگین شهری گرفتار شده در کولاک به هنگام انتقال به مرکز درمانی خبر داد….

به گزارش خبرنگار مهر، عباس انوری شامگاه جمعه در حاشیه عملیات امداد رسانی محور مشگین شهر – اردبیل گفت: زن باردار در هنگام انتقال از روستا به مرکز درمانی دچار کولاک و برف شدید می شود.

وی افزود: به دلیل حضور مداوم نیروهای امدادی در جاده ها و محورهای مواصلاتی در پی اطلاع از  وضعیت این بیمار تیم های امدادی به محل حادثه اعزام می شوند.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر مشگین شهر بعد از ارائه خدمات امدادی زن باردار از مرگ حتمی بر اثر سرمازدگی نجات یافته و به مرکز درمانی انتقال می یابد.

انوری با بیان اینکه حال عمومی این بیمار مطلوب است، اضافه کرد: علاوه بر این طی دو روز گذشته ده ها خودرو گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی شده اند.

وی با بیان اینکه تمامی راهدارخانه ها و ایستگاه های بین جاده ای هلال احمر در آماده باش کامل هستند، اضافه کرد: در عین حال در صورت تماس مسافران در راه مانده سریعا تیم های امداد جاده ای به محل اعزام می شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر مشگین شهر بیشترین دلیل در راه ماندن رانندگان را نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات مناسب عنوان کرد و افزود: ضروری است به دلیل تداوم برودت تجهیزات سفر زمستانی و زنجیر چرخ قبل از مسافرت فراهم شود.

انوری در عین حال خواستار رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی شد و افزود: مسافران و رانندگان می توانند در صورت بروز مشکل با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب