18:32:28 - چهارشنبه 24 ژوئن 2015
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسمومیت ۱۷ کودک با گاز کلر در استخر
معاون عملیات سازمان امدادو نجات سازمان هلال احمر از مسمومیت ۱۷کودک با گاز کلر در استخری در شهر ارومیه حین آموزش شنا خبر داد…. معاون عملیات سازمان امدادو نجات سازمان هلال احمر از مسمومیت ۱۷کودک با گاز کلر در استخری در شهر ارومیه حین آموزش شنا خبر داد. حسین درویشی معاون عملیات سازمان امداد و […]

مسمومیت 17 کودک با گاز کلر در استخر معاون عملیات سازمان امدادو نجات سازمان هلال احمر از مسمومیت ۱۷کودک با گاز کلر در استخری در شهر ارومیه حین آموزش شنا خبر داد….

معاون عملیات سازمان امدادو نجات سازمان هلال احمر از مسمومیت ۱۷کودک با گاز کلر در استخری در شهر ارومیه حین آموزش شنا خبر داد.

حسین درویشی معاون عملیات سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر از مسمومیت ۱۷نفر با گاز کلر در استخر خبر داد و گفت:ساعت ۱۷:۰۵عصر امروز ۱۷نفر با گاز کلر در استخر ی در آذربایجان غربی شهر ارومیه،مسموم و دچار حادثه شدند.

در این استخر که در مجموعه ورزشی ۷تیر ارومیه واقع است۱۷نفر مصدوم شدند که۱۱ نفر از  آنها به صورت سرپایی درمان و ۶نفر از آنها توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر خاطر نشان کرد:مصدومین این حادثه کودک بودند که در کلاس تصضمینی آموزش شنا میدیدند و با همت نیروهای امداد ونجات هم اکنون حال عمومی انها مساعد گزارش شده است.

مسمومیت 17 کودک با گاز کلر در استخر مسمومیت 17 کودک با گاز کلر در استخر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب