16:01:13 - سه‌شنبه 2 ژوئن 2015
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نجات معجزه‌آسای دو تن از زیر آوار
آتش‌نشانان صبح امروز دو تن از ساکنان جوان یک ساختمان مسکونی که در آوار محبوس شده بودند را نجات دادند…. آتش‌نشانان صبح امروز دو تن از ساکنان جوان یک ساختمان مسکونی که در آوار محبوس شده بودند را نجات دادند.  سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره این خبر گفت: وقوع […]

نجات معجزه‌آسای دو تن از زیر آوار آتش‌نشانان صبح امروز دو تن از ساکنان جوان یک ساختمان مسکونی که در آوار محبوس شده بودند را نجات دادند….

آتش‌نشانان صبح امروز دو تن از ساکنان جوان یک ساختمان مسکونی که در آوار محبوس شده بودند را نجات دادند.

نجات معجزه‌آسای دو تن از زیر آوار  سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره این خبر گفت: وقوع این حادثه در ساعت ۱۰:۱۳ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در تهرانپارس، خیابان ۲۱۸ اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که در قطعه‌زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع گودبرداری رخ داده که در ضلع شرقی آن یک ساختمان دو طبقه مسکونی ریزش کرده و بخش‌های زیادی از آن تخریب شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تا پیش از تخریب ساختمان ساکنان آن خارج شده بودند، گفت: برابر اطلاعات اولیه دو تن از ساکنان این ساختمان در زیر آوار محبوس شده بودند که آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل عملیات نجات را نیز انجام داده و پس از مدتی دختری حدود ۲۲ ساله را که تا نیمه‌های بدن در زیر آوار محبوس شده بود خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی اضافه کرد: بررسی‌های فردی نشان داد که یکی از ساکنان که مردی ۲۸ ساله بود کاملا در زیر آوار محبوس شده بود که آتش‌نشانان اقدامات خود برای نجات وی را ادامه داده و دقایقی بعد این مرد را که به شدت دچار آسیب دیدگی شده اما زنده بود، به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پس از آن جست‌وجو برای دیگر محبوس‌شدگان ادامه داشت، اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از اطمینان از نبودن افراد دیگر در زیر آوار و ایمن‌سازی کامل محل، در ساعت ۱۴:۳۰ به عملیات خود خاتمه دادند.نجات معجزه‌آسای دو تن از زیر آوار

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب