11:00:40 - پنج‌شنبه 1 ژانویه 2015
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پرواز تهران-زاهدان-چابهار نیمه‌تمام ماند
مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: پرواز تهران – زاهدان – چابهار به دلیل نقص فنی نیمه تمام ماند…. مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: پرواز تهران – زاهدان – چابهار به دلیل نقص فنی نیمه تمام ماند. به گزارش مشرق، حمیدرضا پارسا در گفت‌وگویی اظهار کرد: پرواز تهران- […]

پرواز تهران-زاهدان-چابهار نیمه‌تمام ماند مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: پرواز تهران – زاهدان – چابهار به دلیل نقص فنی نیمه تمام ماند….

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: پرواز تهران – زاهدان – چابهار به دلیل نقص فنی نیمه تمام ماند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا پارسا در گفت‌وگویی اظهار کرد: پرواز تهران- زاهدان- چابهار که قرار بود در ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح امروز انجام شود، با دوساعت تاخیر انجام و در ساعت ۹ و ۸ دقیقه از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد زاهدان حرکت کرد که در مسیر به دلیل نقص فنی، مجدد به فرودگاه مهرآباد بازگشت و پرواز نیمه تمام ماند.
 

پرواز تهران-زاهدان-چابهار نیمه‌تمام ماند

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هنوز این نقص فنی برطرف نشده است، افزود: با توجه به تاخیر زیاد این پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی، اقدام به لغو پرواز در مسیر تهران – چابهار، زاهدان چابهار و بلعکس کرد. اما مسیر تهران به زاهدان و بعلکس ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه مهرآباد ائجام خواهد شد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب