20:15:30 - پنج‌شنبه 1 فوریه 2018
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه آمل : ۱۰۰۰ برنامه متنوع فرهنگی اجتماعی در ایام دهه مبارک فجر برگزار می گردد.
فرمانده سپاه آمل در نشست مطبوعاتی:  ۱۰۰۰ برنامه متنوع فرهنگی اجتماعی در ایام دهه مبارک فجر برگزار می گردد. به گزارش پیام آمارد/ نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان آمل و نماینده ولی فقیه با اصحاب رسانه در سالن شهدای جنگل سپاه آمل برگزار شد. سرهنگ بهروز عیسی زاده فرمانده سپاه شهرستان آمل در نشست خبری […]

فرمانده سپاه آمل در نشست مطبوعاتی:  ۱۰۰۰ برنامه متنوع فرهنگی اجتماعی در ایام دهه مبارک فجر برگزار می گردد.

به گزارش پیام آمارد/ نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان آمل و نماینده ولی فقیه با اصحاب رسانه در سالن شهدای جنگل سپاه آمل برگزار شد.

سرهنگ بهروز عیسی زاده فرمانده سپاه شهرستان آمل در نشست خبری با اصحاب رسانه به یک هزار برنامه در دهه فجر اشاره کرد و گفت: مراسماتی چون یادواره شهدا، اردوهای جهادی، همایش هایی در ابعاد فرهنگی، روشنگری و بصیرتی، کارگاه های مادران و پرچمداران جنگ نرم، محافل انس با قرآن در دهه فجر برگزار می گردد.
وی با بیان اینکه حدود ۸۰ برنامه شاخص در این دهه برگزار می گردد، از اجرای همایش هایی در خصوص سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه های عکس، ایستگاه صلواتی، نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان امام خمینی (ره) خبر داد.

فرمانده سپاه شهرستان آمل در خصوص برنامه های دیگر این دهه عنوان کرد: برگزاری مراسم آبروی محله، عطرافشانی گلزار شهداء، اردوی یک روزه راهیان نور جنگل، اکران فیلم در بعضی از مساجد، مسابقات کتابخوانی و بازدید از مراکز علمی خواهد بود.

عیسی زاده از وظایف اصحاب رسانه را ایجاد آرامش و نشاط دانسته و تاکید کرد که رسانه ها باید با مدیریت، نظارت دقیق و هدف دار، مردم را به سوی اهداف و پیشبرد انقلاب اسلامی سوق دهند.

حبرنگار: سید مظاهر ازلی

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب