20:58:16 - پنج‌شنبه 12 مه 2022
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
متلاشی شدن باند کلاهبرداری فروش نوزاد در فضای مجازی
سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی ایجاد صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر خرید و فروش نوزاد، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت. او می‌گوید: در اجرای این ماموریت کارشناسان پلیس فتا استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از روش‌های علمی و فنی، موفق به شناسایی ۸ نفر از […]

سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی ایجاد صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر خرید و فروش نوزاد، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

او می‌گوید: در اجرای این ماموریت کارشناسان پلیس فتا استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از روش‌های علمی و فنی، موفق به شناسایی ۸ نفر از گردانندگان این صفحات در استان‌های مختلف کشور شدند.

به گفته سردار میرزایی پس از هماهنگی‌های قضائی این افراد که با وعده خرید و فروش نوزاد در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از افراد متقاضی می‌کردند در عملیاتی غافلگیرانه به دام افتادند.

او می‌گوید: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز از حساب بانکی ۲۱ نفر از افراد متقاضی در استان مازندران و سایر استان‌های کشور به مبلغی بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال اعتراف کردند.

به گفته میرزایی متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع همچنان در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی مازندران در پایان با تاکید بر این موضوع که قانون‌گذار در ماده ١١ قانون حمایت از اطفال و نوجوانان این اقدام را مجرمانه تلقی کرده است به مردم عزیز توصیه کرد: به تبلیغات دروغین افراد سودجو در فضای مجازی توجه نکنند و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تهدید‌ها و آسیب‌های فضای سایبری به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب