6:28:07 - یکشنبه 9 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آخرين وضعيت شش كودك قرباني مين در مريوان
معاون درمان و توانبخشي هلال احمر به ترخيص شش كودك مريواني كه بر اثر انفجار مين مجروح شده‌اند، از بيمارستان اشاره و اعلام كرد سعي داريم تا با ساخت پروتز و اهداي آن به كودكي كه پايش قطع شده، به او تسكين دهيم…. سيدرضا رييس كرمي از ترخيص شش كودكي از بيمارستان نور افشار خبر […]

معاون درمان و توانبخشي هلال احمر به ترخيص شش كودك مريواني كه بر اثر انفجار مين مجروح شده‌اند، از بيمارستان اشاره و اعلام كرد سعي داريم تا با ساخت پروتز و اهداي آن به كودكي كه پايش قطع شده، به او تسكين دهيم….

سيدرضا رييس كرمي از ترخيص شش كودكي از بيمارستان نور افشار خبر داد كه دو هفته گذشته بر اثر انفجار مين در مريوان مجروح شده‌ بودند.

به گزارش فارس، وي در اين خصوص گفت: «يكي از اين كودكان از ناحيه دو چشم آسيب ديده بود كه بينايي يك چشم را از دست داده است اما اميدواريم كه با عمل جراحي بينايي چشم ديگر حفظ شود. وزير بهداشت شخصا چشم اين كودك را معاينه كرد و شخصا پيگير معالجه چشم اين كودك است. متاسفانه يكي از كودكان يك پاي خود را از دست داده است اما سعي داريم با ساخت و اهداي پروتز به وي، اندكي او را تسكين دهيم. چهار كودك ديگر تنها با تركش زخمي شده بودند كه خوشبختانه توانستيم تمام تركش‌ها را از بدن آنها خارج كنيم.» 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب