17:29:57 - سه‌شنبه 11 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز فروش گران‌ترین مدل پورشه
شرکت آلمانی پورشه به منظور بالا بردن درآمدش، قصد دارد فروش گران‌ترین مدل خود تاکنون را از اوایل ماه آینده آغاز کند…. شرکت آلمانی پورشه به منظور بالا بردن درآمدش، قصد دارد فروش گران‌ترین مدل خود تاکنون را از اوایل ماه آینده آغاز کند. به گزارش ایسنا، سود پورشه برای تامین اهداف توسعه جهانی فولکس […]

شرکت آلمانی پورشه به منظور بالا بردن درآمدش، قصد دارد فروش گران‌ترین مدل خود تاکنون را از اوایل ماه آینده آغاز کند….

شرکت آلمانی پورشه به منظور بالا بردن درآمدش، قصد دارد فروش گران‌ترین مدل خود تاکنون را از اوایل ماه آینده آغاز کند.

به گزارش ایسنا، سود پورشه برای تامین اهداف توسعه جهانی فولکس واگن که شرکت مادر این خودروساز است، کلیدی به شمار می‌رود.

سود عملیاتی پورشه در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به دلیل هزینه توسعه کارخانه‌های آلمانی این شرکت در لایپزیگ و زوفن هاسن و همچنین هزینه برای فناوری بهینگی مصرف سوخت، ۱۲ درصد کاهش یافت.

مدیر فروش پورشه به رویترز اظهار کرده است: این شرکت به فروش همه ۹۱۸ خودرو مدل هیبریدی ۹۱۸ اسپایدر که از قیمت ۷۶۸ هزار و ۲۶ یورو آغاز می‌شود، نزدیک شده است.

بر اساس این گزارش، تنها تعداد اندکی از مدل هیبریدی که قیمت آن در آلمان با توجه به تجهیزات سفارشی می‌تواند تا ۹۴۷ هزار و ۷۱۶ یورو افزایش پیدا کند، همچنان موجود است.

تولید ۹۱۸ اسپایدر که در نمایشگاه خودروی ۲۰۱۳ فرانکفورت رونمایی شد به ۹۱۸ دستگاه محدود شده تا انحصاری بودن این خودرو و برند پورشه را نشان دهد.

پورشه پیش بینی کرده است با استفاده از فروش خودروی اسپورت جدید ماکان که در آوریل گذشته عرضه شد، فروش این شرکت از ۱۶۲ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۳ به بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه در سال آینده افزایش خواهد یافت.

پورشه ضمن تلاش برای عرضه مدل‌های بیشتر شاسی بلند به دنبال کاهش آلایندگی مدل‌های خود و افزایش هزینه برای ساخت مدل‌های هیبریدی است که ترکیبی از موتور احتراقی و موتور برقی هستند.

مدل هیبریدی شاسی بلند پرفروش کاین که ماه گذشته در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد، ممکن است ۱۰ درصد از کل فروش این مدل را تشکیل دهد.

میزان فروش پورشه در اکتبر با ۱۸ درصد افزایش به ۱۵ هزار و ۸۲۰ دستگاه رسید و فروش ۱۰ ماهه این شرکت را با ۱۴ درصد افزایش، به ۱۵۱ هزار و ۴۶۲ دستگاه رساند.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب