17:31:08 - سه‌شنبه 11 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمار کشته های سوانح رانندگی جاده مشگین شهر به ۲۱ نفر رسید
مشگین شهر – خبرگزاری مهر: درپی برخورد دو خودروی پژو و وانت در جاده مشگین شهر ، آمار کشته شدگان تصادفات این جاده طی یک ماه اخیر به ۲۱ نفر رسید…. به گزارش خبرنگار مهر شامگاه سه شنبه در حادثه تصادف یک دستگاه پژوه آردی و یک دستگاه وانت نیسان سه کشته و سه زخمی […]

مشگین شهر – خبرگزاری مهر: درپی برخورد دو خودروی پژو و وانت در جاده مشگین شهر ، آمار کشته شدگان تصادفات این جاده طی یک ماه اخیر به ۲۱ نفر رسید….

به گزارش خبرنگار مهر شامگاه سه شنبه در حادثه تصادف یک دستگاه پژوه آردی و یک دستگاه وانت نیسان سه کشته و سه زخمی شدند.

در این حادثه سه قربانی در دم جان باخته اند و سه زخمی حادثه نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند.

تکرار تصادفات زنجیره ای در جاده مشگین شهر در حالی است که ۱۰ روز قبل معاون وزیر راه و شهرسازی با سفر به شهرستان مشگین شهر و بازدید از محورهای مواصلاتی خواستار نصب علائم ایمنی و تکمیل طرح تعریض این جاده شد.

جاده مشگین شهر از خطرناک ترین محورهای مواصلاتی استان است که به عقیده کارشناسان بیشترین بخش آمار تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داده است.

در عین حال در حالی که مدیر کل راه و شهرسازی استان در اظهارات اخیر خود از ایمن سازی ۷۰ درصد نقاط حادثه خیز خبر داده بود، نبود علائم ایمنی و رفع نشدن نقاط حادثه خیز از جمله دلایل وقوع حوادث رانندگی ذکر می شود.

علاوه بر این طرح احداث بزرگراه مشگین شهر – اردبیل از دیگر عواملی است که طی سال های اخیر به منظور ایمن سازی این جاده پیشنهاد شده است.

گفتنی است در هیچ یک از حوادث رانندگی یک ماه اخیر دلیل قطعی از سوی نهادهای مسئول به عنوان علت حادثه عنوان نشده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب