7:26:46 - یکشنبه 16 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استعفا از بانک انگيزه طلاق
زن جوان وقتي ديد که شوهرش از کار در بانک استعفا داد، تصميم گرفت از او جدا شود. به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را به شعبه ۲۶۸ دادگاه ارائه کرد و درخصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم کارمند بانک بود و […]

زن جوان وقتي ديد که شوهرش از کار در بانک استعفا داد، تصميم گرفت از او جدا شود.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را به شعبه ۲۶۸ دادگاه ارائه کرد و درخصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم کارمند بانک بود و ما وضع مالي خوبي داشتيم. من هميشه به شغل شوهرم افتخار مي‌کردم و از اينکه او در بانک کار مي

زن جوان وقتي ديد که شوهرش از کار در بانک استعفا داد، تصميم گرفت از او جدا شود.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را به شعبه ۲۶۸ دادگاه ارائه کرد و درخصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم کارمند بانک بود و ما وضع مالي خوبي داشتيم. من هميشه به شغل شوهرم افتخار مي‌کردم و از اينکه او در بانک کار مي‌کند خيلي خوشحال بودم.

وي ادامه داد: ولي چند روز پيش او با رئيسش درگير شد و از کارش استعفا داد. هرچه با او صحبت کردم و گفتم که برود و با رئيسش صحبت کند تا شايد سر کار برگردد فايده اي نداشت و گفت که غرورش اجازه نمي‌دهد برگردد.

زن جوان گفت: من هم که ديدم شوهرم ديگر در بانک کار نمي‌کند تصميم گرفتم به دادگاه خانواده بيايم و درخواست طلاق بدهم. شوهرم شغل خيلي خوبي داشت و درآمدش خوب بود اما مي‌دانم از اين به بعد با مشکلات زيادي مواجه هستيم. بعد از حرف‌هاي اين زن قاضي دستور احضار شوهر و به دادگاه خانواده را نيز صادر کرد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب