9:45:44 - شنبه 8 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انفجار سیلندر گاز در رفسنجان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد
رئیس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از انفجارسیلندر گاز( پیک نیک) در یک مرغداری واقع در روستای احمدیه در منطقه قاسم آباد رفسنجان خبر داد و گفت : در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که با انتقال آنها به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) مورد مداوا قرار گرفتند…. رئیس مرکز فوریتهای پزشکی […]

انفجار سیلندر گاز در رفسنجان 5 نفر را راهی بیمارستان کرد رئیس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از انفجارسیلندر گاز( پیک نیک) در یک مرغداری واقع در روستای احمدیه در منطقه قاسم آباد رفسنجان خبر داد و گفت : در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که با انتقال آنها به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) مورد مداوا قرار گرفتند….

رئیس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از انفجارسیلندر گاز( پیک نیک) در یک مرغداری واقع در روستای احمدیه در منطقه قاسم آباد رفسنجان خبر داد و گفت : در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که با انتقال آنها به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) مورد مداوا قرار گرفتند.

انفجار سیلندر گاز در رفسنجان 5 نفر را راهی بیمارستان کرد

سید محسن مرتضوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانافزود : این حادثهدرساعت ۱۸:۳۸ دقیقه شب گذ شته روی داد و ۵نفر تبعه افغان دچار سوختگی شده اند که توسط آمبولانس های قاسم آباد وکدهای اول و دوم شهری اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان علی ابن ابیطالب منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این سوختگی ها سطحی بودهخاطرنشان کرد : با عنایت به شروع فصل سرما می بایست در استفاده از وسایل گرمایشی نکاتی ایمنی را رعایت کرد که باعث به حداقل رسیدن خطرات احتمالی شود.

انتهاي پيام/ش

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب