6:16:32 - پنج‌شنبه 13 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برخورد قضایی با سبزی کاران متخلف در زنجان صورت می گیرد
زنجان – خبرگزاری مهر: فرماندار زنجان گفت: با سبزی کاران متخلف که زمین زیر کشت خود را با آب فاضلاب آبیاری می کنند برخورد قضایی صورت می گیرد…. به گزارش خبرنگار مهر، مجید فرخی شامگاه چهارشنبه در جلسه کار گروه امنیت غذایی به نحوه آبیاری سبزیجات در شهر زنجان اشاره کردو افزود: متاسفانه برخی از […]

برخورد قضایی با سبزی کاران متخلف در زنجان صورت می گیرد زنجان – خبرگزاری مهر: فرماندار زنجان گفت: با سبزی کاران متخلف که زمین زیر کشت خود را با آب فاضلاب آبیاری می کنند برخورد قضایی صورت می گیرد….

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فرخی شامگاه چهارشنبه در جلسه کار گروه امنیت غذایی به نحوه آبیاری سبزیجات در شهر زنجان اشاره کردو افزود: متاسفانه برخی از کشاورزان سبزیجات را با آب فاضلاب آبیاری می کردند که این افراد شناسایی شدند.

وی اظهار داشت: افرادی که با آب فاضلاب اقدام آبیاری می کردند شناسایی شدند و تذکرات لازم داده شد و در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی به مراجع قانونی ارجاع داده می شوند.

فرماندار زنجان گفت: براساس تصمیماتی که توسط کارشناسان و مدیران ذیربط در حوزه سلامت اندیشیده شده افرادی که اقدام به این کار کردند توسط روزنامه ها و خبرگزاری به اذعان عموم شناسانده خواهند شد.

فرخی تاکید کرد: دولت با افرادی که سلامتی مردم را به خطر می اندازد برخورد جدی دارد و با کسی تعارف ندارد.

وی افزود: در این راستا مغازه هایی که سبزیجات غیر بهداشتی را به مردم عرضه کنند تعطیل خواهند شد.

برخورد قضایی با سبزی کاران متخلف در زنجان صورت می گیرد

فرماندار زنجان تصریح کرد: در این راستا ۲۵ فروشگاه در زنجان برای عرضه سبزی به طور پایلوت انتخاب شده است و در سر در این مغازه ها بنری نصب شده که مشخص شده که این فروشگاهها مجوز لازم برای عرضه سبزیجات را دارند.

فرخی گفت: نمونه برداری از سبزی کاران انجام گرفته و در این میان سبزیجات باغات دیزج آباد و زنگول آباد بهداشتی  و سالم است.

وی ابراز کرد: متاسفانه به سبزی کاران در زنجانرود هم اخطاریه داده شده است چرا که از مخلوط چاه و فاضلاب برای آبیاری سبزیجات استفاده می کردند.

فرماندار زنجان افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید اقدام جدی در این مورد داشته باشد و با افرادی که به تولید سبزیجات غیر بهداشتی اقدام می کنند برخورد قضایی صورت گیرد.

فرخی در ادامه به فعالیت  قهوه خانه های بدون پروانه در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در استان زنجان از ۲۱۸ قهوه خانه ۸۳ مورد در شهرستان زنجان فاقد پروانه است.

وی افزود: برخی از قهوه خانه ها و سفره خانه در مکان مناسب جانمایی نشده که باید دستگاههای ذیربط اقدامات لازم را در دستور کاریی خود قرار دهند.

فرخی گفت: بعضی از سفره خانه ها و قهوه خانه ها در جنب مدارس احداث شده که این به نوبه خود زنگ خطری برای دانش آموزان است و سلامتی آنها را تهدید می کند.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب